Ik zoek iemand die mij goed opweg helpt met een zadel. Het is al 2x eerder fout gegaan met 2 verschillende zadelmakers helaas. Nu zoek ik dus wederom iemand die een zadel voormijn paard kan aanmeten, iemand met verschillende soorten zadels, zodat ik niet op 1 merk vast gepind zit, en iemand die weet wat ie doet.
Ken dit bedrijf niet, maar heb zelf erg goede ervaring, en velen met mij op de manege, met Tweespan in Boornbergum. Ze komen ook aan huis en hebben meerdere merken zadels. Ze zijn erg bekend in de Friezen "wereld" maar ook voor KWPN en andere koudbloeden hebben ze goed zadels.
_Do_
Geplaatst: 07-01-10 11:41
Geen ervaring met Kiela wat betreft zadels. Weet wel een andere goede organisatie:
Ik weet dat er een hele goede zadelmaker in drenthe woont. Feike bruinsma. Echt een aanrader. http://www.deverenigdezadelmakerij.nl/ Komt bij je thuis en is niet zo snel, maar doet zijn werk heel goed
Ik heb mijn laatste zadel via vroegop uit noordholland gekocht. Ik vind hem persoonlijk ook heel goed, ook komt hij volgens mij door heel nederland! koop je niks hoef je ook niks te betalen.
beantsje
Geplaatst: 05-02-10 17:33
Ach, zo oud is dit topic nog niet... Ik ga denk ik een massimo zadel bij kiela kopen. Heb jij inmiddels al een beslissing genomen?
Ervaring met een bedrijf gezocht HAR-->EA-GZ Diensten
frankiej
Geplaatst: 06-02-10 00:03
passendzadel.nl is wel een eindje bij je uit de buurt. hij heeft het heel druk dus valt niet mee om hem te pakken te krijgen. met het msfc moet je ook maar net geluk hebben dat je een goede treft
dinsdag heb ik een afspraak met le bourrelier, een wow zadel dus.
ja, lekker belangrijk, ik wil graag weten hoe kiela het doet. Ik wil een massimo trail zadel (als die goed gaat passen) en ik wil dat hij correct wordt aangemeten.
Martje80
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-10 18:02
eh beantsje, je vroeg volgens mij aan de ts, ik dus, of ik al een beslissing heb genomen, dus ja, een wow passer, dus beetje rare reactie, lekker belangrijk..