Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melody1987 schreef:Vlekjes, de tweede klinkt wel aardig alleen wil ik toch liefst wel echt een 20x60 bak (ook vooral voor mijn wedstrijden). Ookal kan ik natuurlijk ook nog trainen in kleineren bak.
Pretfort wordt hem zo ie zo niet, ben er ook niet meeens hoe sommigen daar met hun paarden omgaan en al die lessen daar wil ik geen rekening mee hoeven houden dat je dan niks kan doen.
maar ik wacht nog even af of er nog meer reactie's komen.
Melody1987 schreef:onder tussen al wezen kijken bij
paar boederijen maar niks nog naar mijn zin.
waarom ik niet bij pretfort wil staan is, de manier hoe daar les wordt gegeven hoe de mensen daar rijden etc.
vindt ik niet fair tegen over paard en dat de bodems in de bak ook niet echt top zijn.
Melody1987 schreef:Borhalover, daar gaat hier niet over in topic.
ik zoek een geschikte stal voor mijn paardje
en dat is Pretfort niet.
linda_arnold schreef:Welke zuivelboerderij bedoel jij? Toevallig deze? http://www.zuivelboerderij.info/index.html
Boerderij is van de oom en tante van mijn vriend en volgens mij hebben die idd ook nog boxen vrij. Nooit over nagedacht.
Stalprijzen liggen volgens mij hetzelfde als wat ik jou PB-de over de stalprijzen van mijn oom en tante!
Borahlover schreef:Melody1987 schreef:Borhalover, daar gaat hier niet over in topic.
ik zoek een geschikte stal voor mijn paardje
en dat is Pretfort niet.
nee nee weet ik ..
Ik zal maar even denken:
Ik zat te denken Stal Ringburg, maar die is volgens mij gesloten! Althans er staat nog 1 fjord voor de rest allemaal schapen.