Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Laanbanaan schreef:http://www.dorpswoning.nl een mini huisje voor 6 personen en honden toegestaan. Bos in de buurt met losloopgebieden. Je kan zelfs je paard meenemen (wei ligt voor de deur).
Ir111 schreef:Geen idee, ik heb geen hond dus niet op gelet. Bij het huisje zelf kan hij iig los, dat is helemaal omheind. Hoe het met de wandel gelegenheid zit weet ik dus niet.
Ik vond de lokatie leuk en de gastheer en vrouw ook bijzonder leuk, heel open en gezellig. Niet op een opdringerige manier maar gewoon leuk.
Succes met je keuze maken!
Oh, die ben je vast al tegengekomen, maar Boszicht in Laag Soeren is ook echt geweldig. Daar kun je mooier buitenrijden vind ik. Hoe het met honden zit weet ik niet maar de paarden en mensen hebben het er geweldig!
, Ir111 ik begin er haast van te blozen
dank je wel!
(zie profiel)Loiz schreef:Bedankt voor de reactie's!
Ik ga alles even bekijken.
Om even duidelijk te maken, ik ben niet in het bezit van een paard, dus zal moeten huren of georganiseerde buitenrit![]()
Noppert, in je profiel staat dat er eventueel paarden te huur zijn, hoeveel ervaring moet je hebben?
Aangezien ik niet heel dressuurmatig rijd, maar wel meerdere keren buitengereden heb, strand, bos, dorp, zelfs in Maleisië(zie profiel)
En kun je vanaf de boerderij zo het bos in rijden/lopen? Of moet je wel nog een weg oid passeren?
WillemYntJee schreef:Heb je interesse in Terschelling? Mijn schoonouders verhuren 4 appartementen waar ook honden meer dan welkom zijn (ze hebben er zelf ook 1). http://www.op-terschelling.nl en dan even zoeken naar parnassia appartementen.

Loiz schreef:Bedankt voor de reactie's!
Terschelling is vrij hetzelfde als hier, woon namelijk vlak bij Zandvoort. We hebben dus liever iets meer 'bosrijk'.
Maar ik ga zeker even naar de website kijken! Móet inderdaad sowiso 1 hond mee mogen![]()
Majo ik ga je tip even gebruiken en bij Bellvila rondzoeken, en het huisje zelf ook even opzoeken, Bedankt!
Ohja, en een ding erbij: het moet niet heuvelachtig zijn of alleen te bereiken zijn via hellingen of trappen.
Dit omdat we een jonge Duitse Dog hebben van nu 4 maanden, en met de zomer nog aan het groeien is, dus willen we
trappen, bergen ed nog even ontwijken.