Wie is er bekend met Harry Hoevers!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

balaine2006

Wie is er bekend met Harry Hoevers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 14:52

Wij willen onze merrie na laten kijken door Harry Hoevers.
Onze isntructrice die ons paardje rijdt is er vanmorgen al afgegooid, Ze bokt heel veel als ze moet aanspringen in galop en blijft bokken maar haar daarna streng toegesproken te hebben da gaat het wel weer, maar zodra je weer meer been geeft hup daar gaat haar kont weer en ze kan het super hoog. Nu heeft ze zich volgens mij vanmorgen een beetje overstrekt met bokken want daarna liep ze rechtsachter niet helemaal rad.
Aan de longe is ze heel braaf en met aangalopperen bokt ze niet.
Nu willen we haar voor de zekerheid maar na laten kijken of er toch niks mis is en met haar doorrijden.
De instructrice is hoop vol dat het allemaal wel weer goed komt want ze is niet gemeen ofzo want vanmorgen had ze haar eraf gegooid en rede weg maar kwam daarna weer heel lief naar haar toe.
Nu is mijn vraag zijn er mensen die Harry er ook wel eens bijgehad hebben en wat hun ervaring is, en komt deze man aan huis en wat zijn ongeveer zijn tarieven niet dat het me wat uitmaakt als het maar weer goed komt. Ik hoor graag van jullie!!

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 17:52

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 18:18

Waarom laat je geen osteopaat of dierfysio komen? Die hebben een medische opleiding genoten en zijn volledig bekend met de anatomie van een paard, waardoor je paard een verantwoordelijke behandeling krijgt. In tegenstelling tot Harry Hoevers.

Tanja

Re: Wie is er bekend met Harry Hoevers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:17

De topics waar naar verwezen wordt zijn al een paar jaar oud, inmiddels zijn er vele Bokkers met ervaringen bij gekomen.

Het topic is wel verkeerd geplaatst, TS vraagt naar ervaringen dus ik verplaats dit topic even naar het juiste forum.

OPG-->EA-GZ Diensten.

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:33

Heb zeer goede ervaringen met Harry. Tot vorig jaar betaalde ik € 50,-... Weet niet als hij in 2010 omhoog is gegaan...

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 01:09

Ik heb ook hele goede ervaringen met Harry, echt een kundige man die veel gevoel heeft met paarden.

ria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 18:58

Ik heb 2 paarden, waarvan 1 totaal onhandelbaar, in 1 dag tijd zien veranderen in paarden waar normaal mee te werken is.
Dus ja, zeker een goede ervaring rijker.

balaine2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 20:47

Ik heb een afspraak gemaakt en kan pas over 2 weken maandag 18 januari om 16.10 terecht!
Ze vroegen hoe ze heette en toen de naam was genoemd zei Harry op de achtergrond ze heeft haar rug vastzitten en we moesten nu gewoon de komende 2 weken gewoon doorrijden zoals we dat deden met haar want beweging was het beste anders stond ze te lang stil.
En we laten morgen even het zadel nog nakijken ook al hebben we die net 2 maanden, een nieuw zadel, maar goed je pakt alle riemen maar aan die je hebt en dan hopen dat het weer geod komt en dat mijn dochter weer lekker met haar kan rijden.
Ik hou jullie wel op de hoogte

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:31

het is een wat ouder topic, toch ben ik heel benieuwd naar nieuwe ervaringen en of ie in prijs omhoog is gegaan.
is er misschien iemand waar Harry komt in de buurt van Winterswijk/Doetinchem/Enschede, want ik zou ook graag binnenkort weer een afspraak maken maar vind de Steeg wel erg ver (als het dichterbij kan, graag)

mijn paard is 2x door hem behandeld en met goed resultaat,.. hij weet dingen te benoemen dat je denkt: huh dit weet niemand,..
ik ben er heel positief over