Ik wil een kleine aanpassing aan mijn westernzadel laten doen. Wie kan mij helpen aan een goede western tuigmaker in de regio Zuid Holland of West Brabant?
Ik weet er wel een in Venlo, maar verder zit er niet echt een in Nederland dat ik weet. Als het niet zo'n grote aanpassing is kan een engelse zadelmaker het meestal ook wel, ik weet niet wat je van plan bent :p
Bedankt voor jullie reacties maar Venlo en Vaquero zijn voor mij veelste ver weg.
Spatter: mijn fender ophanging moet iets verplaatst worden. Daarnaast moet mijn hoofdstel gerepareerd worden en wil ik een neusriem laten maken welke bij mijn hoofdstel past.
Ik weet dus niet of dit bij een gewone tuigmaker mogelijk is?
Je kan Vaquero wel bellen en vragen of fender ophanging uberhoupt wel veranderd kan worden. Bij een gewone tuigmaker zou ik dit niet laten doen! Ben bang dat dit helemaal niet mogelijk is!
spatter
Geplaatst: 28-12-09 21:31
leerbewerking kunnen wel meer mensen wat betreft ophanging van je fenders durf ik het niet te zeggen
quarterH
Geplaatst: 29-12-09 00:11
MLoeser schreef:
Ik denk at je het beste naar http://www.vaquero.nl/ kunt gaan. Is wel verder weg, maar die heeft er dan ook echt verstand van.
daar zijn de meningen over verdeeld hoor....
ElCid
Geplaatst: 29-12-09 11:06
Ik denk dat iedere leerbewerker/ zadelmaker dit wel kan! Als jij weet waar je fender moet komen lijkt me dat niet zo'n probleem. En ik ga mee in wat quarterH zegt............
Nuru
Geplaatst: 29-12-09 15:59
Fender riemen vallen over het algemeen in een soort van uitsparing in de boom, omdat je anders een enorme bobbel onder je seat hebt en dat rijd niet echt lekker, dus kon nog wel eens moeilijker zijn dan je denkt om dat te veranderen.
De rest zou eigenlijk iedere tuigmaker/zadelmaker moeten kunnen.