gratis vakantie voor een fotograaf?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XLeandrosX

gratis vakantie voor een fotograaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 08:15

Hallo,
Wellicht moet het hier niet staan, maar omdat ik hier de meeste fotograven tegenkom plaats ik hem toch hier.
Wij hebben een camping in het zuiden van Frankrijk en hebben daar ook een website voor. www.la-mouline.nl
Nu ben ik niet tevreden met de foto's die er op staan (gemaakt door een proffesionele fotograaf). Ik vind ze veel te weinig sfeer uitstralen en onze camping echt te kort doen. Ik heb zelf een slechte relatie met mijn fototoestel en ben dus op zoek naar iemand die het leuk vindt om bij ons foto's te komen maken van onze camping. In ruil bieden wij dan een gratis weekje op onze camping aan, in een tent of in een gite. De bergeries zitten al helemaal vol voor aankomend jaar. Je mag natuurlijk ook met je eigen tent komen, dan mag je twee weken gratis komen staan.
Lijkt het je wat? Laat het me dan weten via PB, stuur een paar van je foto's mee zodat ik kan zien of het me aanspreekt en of we iets overeen kunnen komen.

Groetjes Tanja

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:29

[FK] -> [EA-GZ]

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:37

Heb je een tijdsbestek wanneer de foto's gemaakt moeten zijn? Wij gaan deze zomer weer naar Frankrijk, weet nog niet waarheen precies. Mijn echtgenoot maakt schitterende foto's, die wil dat vast wel doen. Moet het wel even overleggen natuurlijk...!

XLeandrosX

Re: gratis vakantie voor een fotograaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 18:01

Het liefste juist in de zomer omdat je dan ook de sfeer kunt vastleggen van hoe het is als we gasten hebben.

wheezyheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:43

Ik heb eventueel ook wel interesse maar dan moet ik eerst overleggen of er iemand mee wil. Ga zover niet alleen voor een week of voor 2 weken. Mag je dan ook gratis iemand mee nemen of moet die wel gewoon betalen?

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 07:25

Dat maakt me niet uit, al ga je met z'n vieren in de gites of met z'n vijven in de Marokkaanse tent. Die week is dat jouw accomodatie en mag je net zoveel mensen mee nemen die er in passen. (dus 4a5 personen in de gite, 5 a6 personen in de tent)

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 07:31

Je kunt in die week ook nog een centje bijverdienen door foto's van de gasten te maken, en deze te koop aan te bieden. Geef ze een kaartje van je website waar ze de foto's kunnen bekijken en wie weet, komt er wat uit.
Ook vraag ik altijd aan de gasten of ze het leuk vinden om een workshop te geven. Je moet dan van te voren goed omschrijven wat je vraagt per persoon voor de workshop en dat komt dan op onze website te staan. Op die manier kun je dus een beetje je vakantie terug verdienen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:55

Hoever is het rijden (in tijd en km) vanaf Breda?
In welk maand had je dit gedacht? Ik zit begin augustus al een week midden in Frankrijk, dus misschien is het 1 en ander te combineren.
Op zich een leuk initiatief, maar ik moet even kijken of het praktisch haalbaar is :D

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 11:05

Ik meld me aan! Als je een email adres hebt dan kan ik je wat foto's sturen.

Caroltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 22:18

Ik weet ook nog iemand die super mooie foto's maakt. En dit misschien wel wil doen, dus zal haar deze advertentie sturen. Ze geef ook workshops fotograveren dus dat zou ook nog kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:52

Hoi!

Ik heb je een tijd geleden een mailtje en een PM gestuurd, maar geen reactie gehad. Ik ben benieuwd of jullie al een fotograaf hebben gevonden of dat jullie wellicht pas later iemand willen uitnodigen?

Groetjes, [***]