Ervaringen opvullen Tweespan?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Ervaringen opvullen Tweespan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 14:54

Ik heb dus een Fryso zadel en binnenkort moet het zadel een keer opgevuld worden. Nu is voor mij de meest logische stap om gewoon Tweespan te laten komen. Maar doen zij dit goed? Ze komen wel aan huis, en je moet ook rijden.
Ik heb namelijk zeer veel slechte ervaringen met opvullen (Divoza, Bellingwolde, ander adresje in Friesland).
Het Fryso zadel heb viavia gekocht, dus niet bij Tweespan zelf. Was toen amper gebruikt, maar lag perfect op mijn paard.

Revanches

Re: Ervaringen opvullen Tweespan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 22:41

Dit hoort bij EA-GZ-Diensten.
Daarom HAR-->EA.

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 07:44

Heb er goede ervaring mee, komen het te plekken voor je opvullen.

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:10

Ze komen langs. Dan kijkt ze naar je zadelen ga je eeen stukje voorrijden.
Als het nodig is wordt het ter plekke met wol bijgevult.
Het zadel wordt dan weer gecontroleerd op je paard.

Ik heb een keer divosa en een keer Tweespan gehad. De service van Tweespan vond ik beter en ik was mijn zadel niet kwijt.

Ik vind bij tweespan alleen de voorrijdkosten prijzig, dit was 70,00 naar Julianadorp.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:04

Tweespan kan ik niet anders dan met lof over praten :)
Super service, super kwaliteit :j.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:09

Het opvullen van Tweespan vind ik ronduit waardeloos.

vorig jaar heeft ze hem hier ter plekke opgevuld en daarna meegenomen omdat de boom 2cm versmald moest worden. Aangezien er een bon op het zadel zat waar opvullen op stond heeft degene die de boom versmald heeft het zadel nog een keer opgevuld. Toen is het zadel terug gegaan naar Tweespan waar ze zagen dat het zadel nog een keer opgevuld is. De zadelopvuller heeft de vulling wat volgens haar te veel er in zat eruit gehaald en ze hebben het zadel gewoon weer terug gestuurt naar mij. Ik wist niks van dit hele verhaal, ik constateerde dat mijn zadel nog steeds niet goed lag en heb ze gemaild. Ik werd afgescheept met een mailtje dat ik maar een andere singel moest proberen.
2 maanden geleden heb ik ze weer laten komen en toen kwam het hele verhaal eruit over het opvullen, heb toen aangegeven dat ik het belachelijk vind dat ze het zadel zomaar naar mij hebben terug gestuurd. Het zou een service zijn geweest als ze gewoon opnieuw langs was gekomen om te kijken of hij goed lag, je kan niet blind een overtollige vulling er uit gaan halen.

Nu gaf ze aan dat mijn paard scheef was etc. etc. ik zei dat ik mijn paard niet recht kon krijgen als het zadel op bepaalde plekken drukt. Maar nee, het was de schuld van mijn paard. Ze heeft het zadel wat aangepast, ik heb hem een paar dagen uitgeprobeerd maar kwam er al snel achter dat hij nog steeds niet goed lag. Contact opgenomen met Tweespan en hun hebben een andere zadelmaker langs laten komen, ik weet even zijn naam niet. En ja hoor, ik bleek gelijk te hebben hij was nog steeds niet goed opgevuld :( Hij heeft hem dus weer aangepast. 2 weken daarna kwam de osteopaat langs, 2 uurtjes daarvoor had ik toevallig nog gereden....na 2 uur was de plek waar het zadel eindigt bij de achterste ribben nog steeds warm. Dit betekend dat het zadel irriteert op de rug van mij paard.
Ik ben er dus zo ontzettend klaar mee, voor mij geen Fryso meer.

Zoek gewoon een goeie zadelmaker in de buurt ;)