Handelsstal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Poetrie

Handelsstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 23:45

Wie heeft ervaring met handelsstal van Iwaarden in Kruiningen (Zeeland)?

Ik ben op zoek naar een paard en wil mijn huidige paard inruilen.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 16:24

Zoals bij de meeste handelsstallen heb je goede en slechte.
Wij hebben bij deze stal ca 5 jaar geleden een shet gekocht. Op dat moment konden zij eigenlijk niets over hem vertellen. De pony sprak ons aan en ook het karakter leek goed. Voor zover wij konden beoordelen gezond beestje en een goed karakter. Zeker geen miskoop en onze Blacky (bruin met zwarte manen) wordt nu onder het zadel en voor een wagentje gereden en wij beleven veel plezier aan hem.
Overal kun je je paard vinden en ik adviseer je goed te luisteren naar de verkoopverhalen, en je eigen oordeel. Neem voor de zekerheid een ander mee en een keuring is niet verkeerd.
Succes met je zoektocht

Tanja

Re: Handelsstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 16:43

Ervaringen gevraagd met een bedrijd dus dit topic wordt verplaatst naar het juiste forum.

TAO-->EA-GZ Diensten.

felicity

Re: Handelsstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:24

Ik heb er 5 jaar geleden een fjord gekocht. Super leuk en braaf beestje. Heb ik echt heel veel plezier van gehad. Een klein jaar geleden met een vriendin paarden wezen kijken. Zei zocht een braaf paardje. Helaas daar niks voor haar kunnen vinden. Ze hebben veel jonge paarden die nog niet zadelmak of net zadelmak zijn. Ook vaak import. Die een goede ervaren ruiter vragen.