freestyle Utrecht gevraagd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mirijetjuh

freestyle Utrecht gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 15:11

Hallo,

Bij deze zou ik graag willen weten of er in de buurt van Utrecht iemand woont, die lesgeeft in freestyle (emiel voest).
Ik ben namelijk net met mijn paard naar Utrecht verhuisd en ik zou graag les willen krijgen met freestyle en graag zou ik dit daarna willen combineren met gewone dressuurlessen. Het liefst zou ik les krijgen bij mijn paard op stal.

Wie kan mij hiermee helpen?
Ken je iemand die deze lessen geeft (en combineerd) of geef je zelf les, laat dan alsjeblieft iets van je horen.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes mirijetjuh

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: freestyle Utrecht gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:28

Ik verplaats dit topic van NA naar EA-GZ Diensten.

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:56

Misschien een op de site van www.emielvoest.nl kijken, daar staan instructrices , misschien ook wel bij jou in de buurt.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 23:01

Wat wil je precies leren wat betreft het freestylen? Ik kan je een heel eind helpen wat betreft je lichaamstaal (en die van het paard). Het wederzijds respect en vertrouwen vind ik erg belangrijk. Dat jij je paard begrijpt en je paard jou ook begrijpt. Los in de bak kan je die band het beste leren voelen waarna je onder het zadel ook meer een team bent. Verder kan ik ook verder met je wat betreft je dressuur.
Kijk maar even in mijn profiel voor wat meer informatie.

Groeten Kirsten