Wie kan mij helpen aan een goed veulenopfok adres, mijn veulen staat nu al ergens, maar ben hier totaal niet tevreden over. De stal wordt 1 keer per week opgestrooid en ziet er naar 2 dagen al niet meer uit en ze kunnen dan dus ook niet meer droog liggen en dat vindt ik echt een voornaamste reden om wat anders te zoeken. Ik weet wel dat ik hem nu niet meer ergens anders kan inscharen, maar voor de zomer wil ik hem daar toch weg hebben. Ik zoek een opfok waar ze ook naar buiten kunnen, het liefst op een verharde bodem. Wie kan mij (en mijn veulen) helpen aan een goede opfok in Gelderland.
hoi in beusichem (gelderland) zit een veulenopfok en de paarden/veulens lopen buiten zolang het kan en er zijn grote veulenboxen. misschien iets voor jou
klopt het heet de stal de Duinen en de eigenaar is kees Vernooy en er is volgens mij nog plaats en heeft land genoeg daar ik in de buurt met mijn paarden sta
is het een hengst of merrie veulen? Voor merries ken ik wel een goede opfok in Rhenoy vlakbij Beesd, bij fam. Story. Weet niet of ze nog plaats hebben, maar het is mij daar prima bevallen met mn veulen.
Ik weet in Lengel een opfok, daar gaan ze veel naar buiten. Weet verder niet veel van faciliteiten, maar de shire van mijn pensionhouder heeft daar gestaan. Met prima resultaat tevredenheid.
Boktpony
Geplaatst: 03-12-09 21:45
In Alphen zit ook een opfok. Weet niet hoe hun strooien, maar de paarden komen daar wel iedere dag buiten (in een zandbak)