strandrit egmond aan zee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elientje_89

strandrit egmond aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 19:06

Ik ga komend weekend met mijn vriend een weekendje naar Egmond aan Zee. Mijn grote droom is altijd al geweest om een strandrit te maken. Dit is er nog nooit van gekomen om dat met mijn paard te gaan doen omdat het zover rijden is naar zee.
Nou is mijn vraag wie heeft er ervaring met een strandrit in de buurt van egmond aan zee.
De maneges die ik gevonden had zijn:
- manege groot
- manege de hoef
- manege poelburgh
Wat is jullie advies om te gaan doen en weten jullie nog hoe duur het ongeveer was?
Laatst bijgewerkt door elientje_89 op 30-11-09 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Smartiej

Re: strandrit egmond aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:11

Ik ben twee keer bij Poelenburgh geweest en daar ben ik wel positief over :)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:13

Phoelenburgh is ècht aan te raden en De Hoef is ook prima. Persoonlijk vind ik De Groot niet zo prettig, maar dat mag je natuurlijk zelf bepalen! Veel plezier iig, ik hoop op mooi weer!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:27

Ik heb 3 jaar gereden op poelenburgh. Vond het altijd super leuk. Manege de hoef ook wel, maar manege de groot niet zo.

elientje_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 19:51

Nou bedankt allemaal vast voor de reacties ga mijn keuze maken uit poelenburgh of de hoef ff kijken wat kan bij de maneges

AmigoLove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:41

Ik heb vroeger ook buitenritten gemaakt in Egmond aan Zee! Ik weet niet meer bij welke manege's dit was, maar ik weet wel dat ik het altijd helemaal geweldig vond! :D

Nadine3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:55

manege poelenburgh zit relatief ver van het strand, dus moet je eerst een lang stuk door de duinen.

met manege de hoef heb ik een keer een strandrit gemaakt.
ik kreeg de vervelendste paard/pony van stal mee (een meisje vroeg met grote ogen: ga jij op ...? ze keek nog al angstig toen ze het vroeg )weet de naam niet meer, beppie ofzo?
en mijn vriend op een jong groot paard wat nog maar 1 of 2x op het strand was geweest. beetje onverantwoord om zulke paarden mee te geven terwijl je de ruiters niet kent.
gelukkig is alles goed gekomen, maar vond het erg raar.

manege de groot heb ik geen ervaring mee.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:56

Ik ben een keer bij manege groot geweest (ga A.S. zondag weer)
ik vond het erg leuk.
De begeleiding was goed en de paarden waren leuk.
ik kan het je zeker aanraden.

elientje_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 10:03

ik ben afgelopen maandag morge een strandrit bij manege poelenburgh wezen maken.
Manege de hoef had ik gebeld maar waren gesloten en bij manege de groot kon alleen smiddags vandaar manege poelenburgh.
Het was echt mega gaaf heb er echt van genoten, maar ik verschoot wel toen ik het paard zag waar ik op mocht rijden. Ze was heel lief en braaf en heeft de heleweg braaf gelopen, maar vond haar wel een beetje zielig ze was heel dun en haar zadel lag alleen op haar ruggegraat ze had bijna geen vet.
Verder echt een super manege had ook een leuke begeleidster bij. Wel een aanrader.
(p.s. ik zat op miss ambition)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 22:08

BRT --> EA-GZ