Ik wil binnenkort lederen rijlaarzen gaan kopen. Nu heb ik hier op Bokt al eens rondgezocht voor goede tips maar iedereen heeft zo zijn eigen smaak en ik weet dus nog niet welk merk het beste is voor mij. Daarom ben ik op zoek naar een winkel waar veel verschillende merken aanwezig zijn en waar ik dus goed geadviseerd wordt over welke laars ik het beste kan kiezen.
Kan iemand mij helpen aan goede adressen van winkels die aan die vereisten voldoen in het zuid-oosten van Brabant of noorden/midden van Limburg?
Tips voor welk merk ik moet gaan kiezen zijn natuurlijk ook altijd welkom,
Als je het niet erg vind om een klein stukje Duitsland in te rijden bij Venlo, zou ik aanraden om naar Kraemer te rijden. Die hebben veel verschillende merken in allerlei prijs klasses.
volgens mij zit er een hypo winkel in brabant je kan op de site kijken http://www.hypoplaza.nl succes verder!!!!
Lin88
Geplaatst: 03-12-09 17:15
Je kan ook kijken bij het Gareel in Schijndel. Dan zit er nog Hypoweert in Weert. Voor de rest leveren ze super service bij het Drunens ruiterhuis. Weet alleen niet of dat te ver is.
goofyM
Geplaatst: 03-12-09 23:01
Je hebt inderdaad hypoweert in Weert Epplejeck in Eindhoven (leuk, groot en betaalbaar) CVS ruitersport in Eindhoven (idem) Brabants ruiterhuis in Sterksel...