Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JaneJansen schreef:Kleine moeite om naar een kliniek te gaan en hem in te laten slapen en er dus gewoon bij te zijn.
Verder raad ik je aan om hier een oproep te plaatsen je paard te zoeken bij Opsporing Verzocht.
JaneJansen schreef:Wat ontzettend sneu voor hem èn voor jou.
Ik snap niet hoe hij/iemand een blind paard heeft kunnen doorverkopen als het hem om de winst ging...
JaneJansen schreef:Kleine moeite om naar een kliniek te gaan en hem in te laten slapen en er dus gewoon bij te zijn.
Verder raad ik je aan om hier een oproep te plaatsen je paard te zoeken bij Opsporing Verzocht.
er zijn echt wel goede slachters
Miepie1980 schreef:Jeetje, had gehoopt dat je inmiddels meer zekerheid zou hebben.
Dat je stom bent geweest ben ik het wel mee eens, zie mijn eerdere post. Maar daar kan je nu niets meer aan doen.
Toch hoop ik echt voor je dat je snel weet wat er gebeurd is en dat je paardje toch echt geslacht is.
KiWiKo schreef:ALTIJD zelf meegaan, hoe moeilijk ook!!
de kans is heel groot dat jouw paard nu ergens op een handelsstal staat en morgen op de markt.
waaahaaarom leren mensen niet van topics op bokt............ waarom is alles wat mensen met kennis van de handel altijd overlezen.......... waarom laten mensen zich besodemieteren als alle voorbeelden ruimschoots aanwezig zijn op dit forum.........
ik snap het niet.
Lu ll ig voor jou TS, helemaal............ maar komop, je had het kunnen weten..........
en eigenlijk nog lu lli ger voor het paard...........
TS heeft ten goede trouw gehandeld............ vertrouwen in de mens (Siert je!!!) maar mensen zijn niet te vertrouwen!