Haak aan de muur voor cap/motorhelm?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

corinep

Haak aan de muur voor cap/motorhelm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 13:38

Ik kwam via een ander topic over een zadelsteun voor in de kofferbak op een Engelse webshop, heb hier eens rondgekeken en zag een steun die je aan de muur kan bevestigen om je cap aan op te hangen. Nou heb ik hem niet daarvoor nodig maar wil graag 2 van die haken voor in mijn hal voor onze motorhelmen(vriend en ik hebben beiden motor). Wilde eerst een plankje maken maar mijn halletje is al zo smal dus lijken die haken die ik zag ideaal, een zelfde soort haken zie je ook op de displays van Arai motorhelmen in de motorzaak dus dit lijkt mij ideaal.

Het gaat om deze dingen:

Afbeelding

http://www.derbyhouse.co.uk/prodshow.as ... &scats=115

Het liefst zonder het eronder uit stekende dingetje van de afbeelding maar zoals de rechterkant waar de cap op zit. Maar nou is mijn vraag dus of iemand toevallig weet of ze ook hier in nederland ergens te krijgen zijn. Ben ze nog niet tegen gekomen in mijn zoektocht. Het liefst ga ik naar een winkel in Zuid-Holland, als dat niet lukt dan maar een webshop. Wie heeft er een idee?

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 13:36

Het zal vast wel niet mogen maar wil dit topic toch nog even een schopje geven aangezien er nog niemand in gereageerd heeft. Mijn vriend heeft inmiddels nog een motorhelm erbij gekocht en ik ben ook van plan binnenkort een nieuwe aan te schaffen dus dan hebben we 6 motorhelmen die een plekje moeten hebben in de schuur :P.

Iemand ideeen?

Tanja

Re: Haak aan de muur voor cap/motorhelm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:24

Het is normaal, zoals de grote rode letters in de melding die je kreeg bij het reageren duidelijk aangaven, idd niet toegestaan om een topic zo oud als deze omhoog te halen, aangezien je het al hebt gedaan laat ik het topic open.
ik verplaats je topic echter wel naar het juiste forum, je zoekt verkoop adressen en dat is niet toegestaan op een informatief forum.

HAR-->EA-GZ Diensten.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:29

Verrek, zoiets zoek ik ook.
Heb nu nog wel ruimte, maar zo'n haak is erg handig.
Ben benieuwd waar ze te koop zijn!
(Ik rijd motor, m'n zusje scooter + paard, m'n vader motor en dan hebben we nog wat 'meerijd' helmen)
Laatst bijgewerkt door whoopylover op 07-03-10 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:29

Ik heb geen idee. Maar ik zou dus wel op zoek gaan naar de linker. Een helm is best zwaar en zo wordt de druk wat beter verdeeld. Wij hebben zelf een kapstok die een plank heeft aan de bovenkant. En dat werkt prima en een beetje motorjas aan de kapstok steekt niet minder uit dan de plank aan de bovenkant.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:32

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:36

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 22:39

Die op je 2e link is inderdaad meer wat ik zoek, alleen is deze voor een speciaal muursysteem. Nou kan je zoiets wel aanpassen natuurlijk, maar heb dr een stuk of 6 nodig en voor 7,50 per stuk zou het wel fijn zijn als ze gewoon bedoeld zijn om in een houten muur te kunnen schroeven. Nog meer mensen met ideen? Als ik niets anders kan vinden kijk ik nog even een keer kritisch naar jouw linkjes!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 00:03

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 16:31

Die ziet er erg mooi uit! Alleen denk dat met dat uitstekende stukje hij voor een paardrijcap erg goed te gebruiken is maar voor een motorhelm niet. Ik zal eens een mailtje sturen.