Mijn vriend en ik hebben een huis in de hilversumsemeent gekocht, nu woon ik op het moment nog in rotterdam omgeving, dus ben ik hier nog niet bekend...
Ik ben opzoek naar een stalling in de buurt van Bussum, hilversumsemeent, kortenhoef, evt nederhorst voor mijn E pony en kwpn paard
Het zal pas rond maart april worden dat ik daadwerkelijk ga verhuizen, maar ik zou graag willen weten wat goede stallen zijn in de buurt(ook die geen website hebben) zodat ik mij goed kan orienteren.
Ik rijdt voornamelijk dressuur maar een buitenritje en een sprongetje af en toe vindt ik ook leuk..
Mijn hele eisen lijst

Gezellig
tot max rond €280 incl.volledige verzorging
Goede buitenrijbaan(min 20 x40) en longeercircel(min 15m doorsnee)
Weide (minimaal overdag in de zomer)
Paddock en /of stapmolen(dat ze er in de winter ook even uit kunnen)
Netjes in het stro
Eigen intructie, hoefsmid, veearts moet geen probleem zijn
Het liefst vol pension, dus incl mesten en voeren en buitenzetten(iig in de zomer)
en wie kan mij meer vertellen over stal de bergen en stal de postkampen? In Kortenhoef kan ik op internet ook niet echt iets vinden, maar ik had begrepen dat daar ook een aantal stallen zitten??
Wie weet wat en kan mij aan meer info helpen, zodat ik straks een fijne stal weet waar ik mijn paardjes kan stallen?
Alvast super bedankt..
Groetjes Sylvia
Je hoort mij nergens zeggen dat stal de Bergen een slechte stal is. Ik meld enkel dat de paarden daar een dagdeel naar buiten kunnen, dat de manege vlak bij zit, maar t bos wat verder weg is dan vanaf 's Graveland...
en we hebben geen blubber paddocks en dat heb je wel bij alle stallen in de hilversumse meent wel en daar komen ze haast niet buiten in de winter (of je wilt hem in een blubberbak hebben hihihi) maar de meeste paarden staan daar dan echt de hele dag binnen