Ervaringen paardendrogist?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CCindy

Ervaringen paardendrogist?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 12:18

Ik weet niet of het hier goed staat ...

Beste Bokkers,

hebben jullie goede ervaringen met de Paardendrogist?
Ik heb zo snel mogelijk een ander deken nodig, de Bucas Smartex Medium.
Het probleem is dat ze deze nergens hebben in ruitershops waar wij al naartoe gebeld hebben (sommige wel, maar alleen in paardenmaten).
Ze kunnen de Medium wel allemaal bestellen, maar dit duurt dan 2 weken ...

Als ik bij de paardendrogist zou bestellen, is hij een stuk eerder binnen of niet?
Maar wat doe je nou als het deken niet past, dan moet je hem weer helemaal terugsturen, nieuwe bestellen ...
Duurt hartstikke lang en veel verzendkosten.

Tips?

Bedankt, groetjes Cindy

horsii

Re: Ervaringen paardendrogist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:20

Ik heb hele goede ervaringwen met de paardendrogist.
Ik bestel daar altijd mijn voer en heb het meestal de volgende dag in huis en anders de dag daarna! Hele snelle service.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:22

Ook hier hele goede ervaringen :j
Goede en snelle service en duidelijk antwoord op evt. vragen.
Ben trouwens ook heel erg tevreden over de vergelijkbare site www.dochorse.nl , die hebben nog wel eens pullen die de Paardendrogist niet heeft.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:29

Ik heb ook goede ervaringen. Ze zijn heel snel. Ze hebben bij mij altijd geleverd binnen de tijd dat het aan zou moeten komen.
En nooit geen problemen mee gehad. Ze hebben me wel 1x het verkeerde op gestuurd maar dat heb ik zo maar gelaten aangezien het gestuurde duurder was dan ik had betaald(scheelde de helft). Heb er trouwens nooit wat van gehoord dus ik weet niet of het een foutje was.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 11-11-09 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 12:30

Maar met dekens lijkt het me zo moeilijk, je kunt niet zomaar naar de winkel rijden om hem te ruilen voor een ander.

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 12:30

Ik ben bang dat het deken wat ik wil bestellen niet past in die maat, en dan moet hij weer terug.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:32

Prima service bij de PD.
Bel ze anders even of je kunt ruilen, is een stuk makkelijker denk ik. Komen dan wel verzendingskosten bij voor je als je het retour moet sturen, maar als je naar een winkel moet rijden ben je oook geld kwijt aan bezine.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:33

Dekens is lastig ja. Misschien kan je eens bellen hoe lang het duurt als het bv niet past ofzo.

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:33

Deken kan je ook retour zenden of ruilen.
Zolang de deken maar niet onder het haar komt te zitten.
(anders een zomerdekentje ofzo onder het te passen deken doen)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:37

De Paardendrogist is prima, de service is ook goed.

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 12:37

Ik heb ook ooit iets gehoord van de dekenpasservice van de paardendrogist? Je bestelt er dan 2, en de 2e komen ze dan ophalen ofzo?

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 12:39

Bij de PD staan de dekenmaten wel anders.
Een NL'se maat 165 hoort toch een 115 in Bucas-maat te zijn?
Bij de PD staat 115/155 en 125/165.

Ons mam is geen fan van internet-aankopen, dus ik ben even goede argumenten aan het verzamelen, want ik wil geen 2 weken op mijn deken wachten :(

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:39

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de paardendrogist.
De spullen worden bijna meteen verstuurd, je wordt netjes op de hoogte gehouden, alles wordt goed en stevig verpakt en over ruilen wordt ook nooit moeilijk gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:44

Prima service. Je kunt ook als je twijfelt over de maat gewoon 2 dekens bestellen, degene die niet past kun je op een tijdstip dat jou uitkomt kostenloos laten ophalen en je hoeft pas te betalen als de teruggestuurde deken weer verrekend is op de factuur. Top service!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:47

Super service van de paardendrogist.
Als je voor 15.00 besteld heb je het (mits op voorraad) de volgende dag binnen. Ruilen gaat heel gemakkelijk.

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 12:49

skippy1 schreef:
Prima service. Je kunt ook als je twijfelt over de maat gewoon 2 dekens bestellen, degene die niet past kun je op een tijdstip dat jou uitkomt kostenloos laten ophalen en je hoeft pas te betalen als de teruggestuurde deken weer verrekend is op de factuur. Top service!

Dat bedoelde ik :) Heeft wel iets!
Goed argument, ik ga het hier thuis eens even aankaarten :D

Dankje voor alle snelle reacties!

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:50

Een en al lof over de paardendrogist. Waarom stuur je ze geen mailtje met je vraag. Je krijgt altijd een goed antwoord terug.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:52

Super bedrijf de paardendrogist, (hele) snelle leveringen en fijne service +:)+

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:53

Ook hier niets dan lof over de paardendrogist. Snel in huis en een goede service :)
Deken mag je retour sturen mits hij niet vuil of beschadigd is. Passen deed ik altijd door een groot dun laken over mijn pony heen te leggen en daaroverheen de deken, zodat er geen haren op kwamen. :D
Heb alleen maar goede ervaringen met deze website, het is een van mijn favoriete online winkels. :j

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 13:09

Chips.. de 125 van Bucas heeft een levertijd van 2 weken.

Ik heb vanmorgen de ruitershop al gebeld, en die zou kijken of zijn bestelling al gedaan is of niet (de bestelling is namelijk al weg, dus als de mijne erbij kan heb ik hem redelijk snel binnen).
Hij heeft alleen nog steeds niet teruggebeld en ik weet niet hoe lang het minstens gaat duren dat ik de medium dan kan hebben.

Hoop snel! Jammer dat die van 125 bij de PD levertijd van 2 weken heeft.

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 14:55

Ik heb net de ruitershop eigenaar gebeld dat ik de Medium via de paardendrogist koop. Hij had nog geen gehoor gehad van de leverancier dus het kan goed 2 weken gaan duren.
Ik vond het toch wel moeilijk om te zeggen dat ik het deken niet bij hem koop, hij helpt altijd zo goed en staat meteen voor je klaar :+

Nou even wachten op ons mam , die kan me helpen met de betaling via PD. Dat is rond kwart voor 3 afgerond en dan bestelling besturen,
nét voor 3 uur hihi! Hopen dat het nog lukt op tijd, dan heb ik hem morgen *\o/*
En hopen dat het deken past... ik denk dat ik een 120 van Bucas moet (165 NL'se dekenmaat) maarr die hebben ze niet.
Alleen in de Freedom vorm, maar die vind ik niks. Nu 115 gepakt, hopen dat het past! ;(
En anders helpt zo'n borstverbreder misschien, die heb ik al eentje klaarliggen van een vriendin, om te proberen.
Anders moeten we weer op zoek naar een ander deken..

daantje_gt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 15:58

ik heb ook goede ervaringen met de paardendrogist. Vorige keer mail gestuurd met een vraag en binnen een uur een uitgebreide mail terug. Spullen meestal de andere dag al in huis

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 16:12

Als het de pony uit je profiel is, zal hij te klein zijn, lijkt mij, onze NF van 1,43 hebben de 125/165 Bucas valt lang, maar niet breed.
Wij hebben een jaar of 2 geleden voor de shetten dekens besteld, 2 maten, konden we zelf kijken welke goed was, de andere teruggestuurd, zonder problemen, fijn bedrijf.

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 17:29

Ojee, dan hoop ik maar dat ie past :'(
Anders weer groot probleem...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 17:34

Ik hoop voor je dat ie past en om een beetje stress weg te nemen, mijn pony heeft die deken ook gehad, zelfde maat en die paste goed in de 1.25/ 1.75 (want dat is de combinatie en niet 1.25/1.65). Die is 1.52 en vergelijkbaar qua bouw.