Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Super tevreden over hun. Zij zitten in St Maarten. Site is: www.zadelmakerijdegoudennaald.nl
. Geloof wel dat ze over het algemeen duurder zijn met zadels dan ergens anders, maar je kan altijd proberen korting te krijgen dan.
. Sentigo schreef:Is Zadelmarkt( http://www.zadelmarkt.nl ) ook goed of niet?
Daar wil ik namelijk ook misschien heen gaan, iemand daar ervaring mee?

_Saida_ schreef:Van Ooteman heb ik nog geen positief verhaal meegemaakt, en de zadels die ik heb gezien die door hem zijn aangemeten liggen allemaal NIET goed.
Hij probeert altijd een duurder zadel aan je te verkopen, en zelfs aan een zadel van 1500 euro moest ie nog heel veel aanpassen wat het uiteindelijk 2000 maakte.
Sorry, maar voor dat geld, zelfs voor de helft, verwacht ik van een nieuw zadel dat het direct goed ligt op m'n paard.
De meeste zadels meet ie nog te krap aan ook en z'n service slaat nergens op, je hebt als het ware garantie tot aan de deur om het zo maar te zeggen.
Met zijn andere spullen is hij niet de goedkoopste, maar verder prima begeleiding en service.
Vroegop meet z'n zadels vaak te krap aan, maar is wel bereid om moeite voor je te doen.
Hoe zijn service is kan ik niet vertellen, geen ervaring mee.
Als ik jou was zou ik Lahbib van de Gouden Naald laten komen.
Hij is zadelmaker van beroep, verkoopt alleen maar kwaliteitszadels, en is heel eerlijk.
laat maar. Verder had ik om bepaalde merken gevraagd, was geen probleem, komen ze met alleen kieffer zadels die ik dus niet meer wilde hebben. kimmie88 schreef:Het nadeel is dat je van iedere zadelmaker goede en slechte dingen hoort. VroegOp hoor ik ook heel veel negativiteit over aangezien die man die met de zadels langskomt niet alles meer op een rijtje heeft in sommige gevallen. En als je dan navraag doet bij hun, zegt dochterlief gewoon: Mijn vader heeft wel een hersenbloeding gehad, maar is echt nog te jong om te stoppen met werken.
Het hangt per persoon af denk ik...
De een is met die blij en de ander weer met totaal andere zadelmakers/passers