Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CindyUniek schreef:ik heb idd plek, maar alsnog met jonkies, dus ben bang dat dat niks is voor je
[EA-CO] opfok / weide voor hengst / ruin in Beusichem
staan met maximaal 5
wuswa schreef:CindyUniek schreef:ik heb idd plek, maar alsnog met jonkies, dus ben bang dat dat niks is voor je
[EA-CO] opfok / weide voor hengst / ruin in Beusichem
staan met maximaal 5
Nee, helaas... Het schijnt echt beter te zijn als hij met 1 andere staat en dat mag geen hengst zijn (merrie kan natuurlijk niet). Het voelt als het zoeken naar een spelt in de hooiberg.
Blijf allemaal meedenken!
wuswa schreef:Het voelt als het zoeken naar een spelt in de hooiberg.
Omdat je binnen vier uur nog geen ideale oplossing hebt?Botervlieg schreef:wuswa schreef:Het voelt als het zoeken naar een spelt in de hooiberg.
Omdat je binnen vier uur nog geen ideale oplossing hebt?
(Wat heb je nog meer gedaan behalve dit topic openen?)
Bel de eigenaar van http://www.mdamsma.nl eens?
Dat is in Vierhouten.
Als hij zelf geen oplossing kan bieden zal hij
(zoals ik hem ken) zeker met je meedenken.
Botervlieg schreef:wuswa schreef:Het voelt als het zoeken naar een spelt in de hooiberg.
Omdat je binnen vier uur nog geen ideale oplossing hebt?
(Wat heb je nog meer gedaan behalve dit topic openen?)
Bel de eigenaar van http://www.mdamsma.nl eens?
Dat is in Vierhouten.
Als hij zelf geen oplossing kan bieden zal hij
(zoals ik hem ken) zeker met je meedenken.

stal_kuiper schreef:Hallo ,
Ik zit in Ede met mijn stal , het zou snachts box en overdag met een maatje naar buiten zijn,
we hebben veel ervaring met hengsten,
bij intresse graag even mailen , met stal-vosseveld@live.com
gr joke
wuswa schreef:Er zijn inmiddels twee dierenartsen bij geweest. 1 zegt: inslapen. De ander zegt 3 tot 6 maanden aankijken en een osteopaat of manueel therapeut erbij halen.
wuswa schreef:Het viel niet mee om op korte termijn een osteopaat/manueel therapeut te vinden. Degene die ik heb gevonden is tevens dierenarts. Alvorens een uitspraak te doen of behandeling zinvol is, wilde zij eerst het paard op video bekijken. Als ze kans ziet, kan ik er volgende week terecht. Zij adviseerde om hem zsm uit de groep te halen en dus na de behandeling apart te zetten met een ruin.