Piaffe ruitersport, leveren ze snel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Piaffe ruitersport, leveren ze snel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 18:48

Vroeger waren de ervaringen met Piaffe ruitersport niet altijd goed.
Hoe is het nu?
Ik heb iets gezien wat ik daar mogelijk wil bestellen. Maar ze moeten natuurlijk wel betrouwbaar zijn.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:15

Dit wat ik nu ga opschrijven is mijn persoonlijke ervaring. Ik heb er 1 keer wat besteld, afgelopen nalente/voorzomer.

Had een aantal spullen besteld, bit, singel, reflecterend voortuig. Singel hadden ze niet meer, of ik niet een ander (duurder) model wilde. Nee dus. Toen bleef het eerst een tijdje stil, na een mailtje met de vraag waar de rest van m'n spullen bleven en of ik het geld van de singel terug kon krijgen kreeg ik een behoorlijk botte mail >;) en uiteindelijk had ik een week of 3 nadat ik mijn bestelling had geplaatst de spullen in huis.

Mirkim

Re: Piaffe ruitersport, leveren ze snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:20

Ik ben wel heel tevreden, heb niet vaak wat besteld daar. Toen mijn paard 24/7 buitenstond en er een regenperiode aankwam zetten, heb ik een regendeken besteld. Aangezien ik benieuwd was wanneer ik deze kon verwachten, belde ik een dag later en gaven ze me vriendelijk door dat deze verzonden was! En inderdaad, een dag later liep paard met zijn regendekentje door het land! :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:23

Bij mij waren ze ook heel snel en prima geleverd!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:24

Ik heb er goede ervaringen mee.

Zijn snel, ook met ruilen, en leveren nette spullen af.

Ben er zeer tevreden over, voor mij is het beter dan divoza!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:25

Hier zijn nu zoveel topics over. :) Je kan gewoon beter de zoekfunctie gebruiken.

Ik zelf bestel nooit bij Piaffe ga er altijd heen. Ze zijn zeer klantvriendelijk naar mij toe en helpen je graag. :)

Miepjee8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:48

Ik heb ook wel eens wat besteld bij Piaffe ruitersport, ik vind dat ze een goede service hebben. Ik had toen transport beschermerms besteld deze waren niet meer leverbaar, waardoor ik andere mocht uitzoeken en ze mij in de prijs tegemoet kwamen en kreeg er een aardigheidje bij. Ik vind dat ze ook een snelle levering hebben, met 2 a 3 dagen heb je het binnen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:47

Ervaringen gevraagd met een winkel.
HAR-->EA-GZ Diensten

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 06:13

Ik heb ook geen goede ervaring met piaffe.

Had een leuke set besteld, oranje peesjes en pad voor de EK voetbal gekte :+
Direct mn geld overgemaakt en weken later, toen Nederland allang was uitgeschakeld,
had ik nog mn setje niet :(

Na een paar mailtjes,eindelijk antwoord en kreeg toen binnen een paar dagen mn setje.

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 06:59

ik heb al verschillende malen bij hun online besteld.
Vaak eerst ook heen en weer gemaild over hoe de maten vallen e.d. en ik ben eigenlijk altijd netjes en snel geholpen. Afgelopen week nog wat besteld, was er ook in een dag of 2!
Vind alleen de site niet bijsterhandig met die items aan de linkerzijkant, maar das persoonlijk denk ik ;)

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 08:06

Verschrikkelijk!

Ariat schoenen en chaps besteld totaal rond de €250.
Pasten niet dus teruggestuurd. Was betaal met Visa.
Nooit een ontvangstbevestiging gekregen en achter het geld zitten we nog steeds aan.
(spullen in mei teruggestuurd)

Nooit, maar dan ook nooit bestellen!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 08:10

Ik bestel er heel regelmatig wat en heb nooit gezeur, altijd fijne snelle afhandeling.
Ook als er iets niet op voorraad is word het netjes afgehandeld, krijg ik mn spullen op gesteerd en later wat er niet voorradig was nagestuurd.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 08:15

Ik bestel er best vaak, en heb nooit gezeur gehad. :) Altijd netjes optijd en alles geleverd.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 08:16

Ik heb er een paar keer wat besteld. Snelle afhandeling, snelle levering en klantvriendelijk.

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:22

Heb vorig jaar een bitloos hoofdstel besteld, heeft bijna 5 maanden geduurd voordat ik hem binnen had....

Had verder nog een zwart halster en 2 andere halsters in een andere kleur, maar die kleur hadden ze dus niet meer, dus nadat ik gebeld had waar de spullen bleven mocht ik zeggen welke kleur dan? ik zeg maakt niet uit, krijg ik dus die andere 2 ook in het zwart, dus 3 dezelfde halsters... nou ja had zelf gezegd maakt niet uit maar toch..

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:52

Ik ben er tevreden over.
Had een paar dingen op het oog, maar die vielen net niet als set aanbieding. Dus ik had gemaild en er werd meteen een leuke aanbieding van gemaakt. Ik heb het toen ´s morgens definitief besteld en had het de volgende dag al netjes binnen.

eef_paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:01

Bij mij duurde het 1 dag want ik had pas s'avonds laat besteld.
Ik vond het wel snel.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 17:14

Ik heb in het verleden best wel wat mindere ervaringen gehad met piaffe. (lange levertijd, bij niet op voorraad zomaar iets anders toegestuurd krijgen). Maar tegenwoordig ben ik erg tevreden.

Ik mail meestal wel van tevoren even over hoe en wat. Als ik nu iets wil bestellen waar ik haast bij heb mail ik dan ook van tevoren met de vraag of dit op voorraad is en of ze kunnen garanderen dat ik het op tijd in huis heb. Via de mail krijg ik altijd netjes en snel antwoord en er wordt ook meegedacht.

Kortom ik ben erg tevreden tegenwoordig :)

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 19:41

Ik bestel er ook nooit maar ga er even heen als ik wat nodig heb.
Hele aardige mensen en ze willen je graag helpen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 21:53

Ik heb ze vrijdag gebeld en alles wat op de website staat zou op voorraad zijn. Dus ik heb zojuist besteld, en direct betaald. Nu afwachten dus.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:40

Ik ben er zelf ook wel tevreden al ga ik er liever zelf heen.
Vriendin van mij had ook wat besteld en dat duurde toen ook wel erg lang! :=

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:10

Ik ben zeer tevreden , als iets op voorraad is heb je het vaak de volgende dag al binnen. Als het niet op voorraad is dan informeren ze je vaak van te voren.

Laatst was het al op de post, maar had ik nog iets nodig , dat wou ze mij zonder extra verzendkosten aanbieden.
Vind het een fijne winkel , zowel op bestelling maar ook als je er heen gaat. :j

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:18

Ik heb wisselende ervaring. Ik heb er 3 keer iets besteld:

1e keer: Super geregeld, had dezelfde week de spullen nog in huis. Had nog een vraagje over een van de gekochte dingen, die werd zonder problemen snel en vriendelijk beantwoord.

2e keer: rond de feestdagen, dus de levertijd liep wat uit. Het bit bleek te klein, maar ruilen was geen probleem.

3e keer: achter mijn bestelling aan moeten bellen, slecht verpakt, en zeer onkantvriendelijk beantwoorde mails, en slecht bereikbaar per telefoon. Het uiteindelijk 2,5 weken op mijn pakketje moeten wachten, en de doos was meer stuk dan heel, leer was beschadigt, en geen reactie meer gekregen op die klachten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 17:45

2 van de 4 dingen zijn geleverd. De rest wordt nageleverd stond erbij geschreven. Nog afwachten dus. Broek past gelukkig prima.

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 17:49

ik ben tevreden met piaffe, als er iets niet op voorraad was dan werd dat er netjes bij vermeld en kreeg ik het later binnen. Ik ben ook nog een keertje gebeld omdat ik iets snel binnenwilde, en niet op voorraad was, maar dat kreeg ik uiteindelijk ruim voordat ik het nodig had binnen. Ik ben tevreden!