Stalling omgeving Nijmegen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marie83

Stalling omgeving Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 09:24

Dag allemaal, na jaren studeren en heen en weer reizen naar mn ouders en paardje ben ik op zoek naar een stalling in Nijmegen.
Ik ben binnenkort afgestudeerd en ga dan werken en wil me vast orienteren wat er aan stallingen in de buurt te vinden is.
Ik heb er helemaal geen ervaring mee, heb paardje altijd aan huis gehad, dus heb geen idee wat er voor welke prijs te vinden is.

Wel zoek ik natuurlijk een plek waar hij met meerdere kan staan, met rijbak en weide gelegenheid.
Hebben jullie tips over stallen in de buurt en misschien een idee van de kosten waar ik op kan rekenen?
Een manege of pensionstalling is natuurlijk ideaal en lekker luxe, maar vanwege mn budget kijk ik vooral uit naar ergens bij een boertje of prive waar hij met een shet zou kunnen staan. (Shets is hij thuis ook gewend.)

Bedankt alvast! M

Sigrid

Re: Stalling omgeving Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:41

[VSW] > [EA GZ]

marit78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:46

Mijn paard staat in Elst, bij Pensionstal de Lege Knip. Echt een superstal waar ze lekker veel naar buiten gaan.
Verder is er een buitenbak en longeercirkel.
De kosten zijn 215 incl ontworming. De eigenaren zetten de paarden buiten en binnen, wisselen evt dekens, voeren en mesten de stallen. Echt een topstal. Er staan geen shets, maar wel andere pony's en paarden waarmee hij naar buiten kan.

Verder zijn er meerdere stallen in de omgeving van Nijmegen, bv Groesbeek, Malden en Elst. Als je in Nijmegen zelf wilt, wordt het wat lastiger, denk ik.
Wij hebben gewoon alle stallen in de omgeving gegoogled en een rondje gereden, aangebeld en gekeken en gepraat. Uiteindelijk beviel dit ons het beste en voelde het gewoon heel goed. Bard (mijn paard) is er ook helemaal happy! :D

Succes!

__Marloes__

Re: Stalling omgeving Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 10:14

De Lege Knip is inderdaad een hele goede stal. :j