Ik verplaats dit topic van NH naar EG-GZ diensten omdat er instructie wordt gezocht.
xcomplientx
Geplaatst: 26-10-09 23:27
Ik zoek ook nog iemand die met mij wil lessen in Friesland (locatie Eastermar). Op Antoine de Bodt (klassieke dressuur, rechtricht methode (heb al instructie). Centered Riding is toch ook met rechtrichten en balans ed? [EA-RVG] FRL/Eastermar Iemand die met mij wil lessen AdB methode
Laatst bijgewerkt door xcomplientx op 26-10-09 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind CR nou niet echt speciaal met richtrichten en balans te maken hebben... Ja, je eigen balans... En ok, daarmee indirect ook die van het paard... Maar denk niet dat het zo specifiek is wat je zoekt, of je moet iemand vinden die AdB doet en CR erbij heeft gedaan. Weet niet of je dat zo makkelijk gaat vinden voor structureel les...
Ik heb even gekeken op de site CR, het lijkt inderdaad vooral gericht te zijn op eigen balans. Alhoewel bij AdB daar ook zeker veel aandacht aan besteed wordt (vooral aan houding).
Als het enigzins overeenkwam (bv omdat TS nog zoekende is naar rijrichting) konden misschien iets samen regelen