Ik heb er 1 deken van, en heb het boek ook gekregen toen ik om een dekje ging.
Ik vond dat er echt leuke dingen instonden! Die kleur blauw was echt mooi
Edit; deken ziet er heel stevig uit, maar als deze langer als 1 winter mee gaat is hij echt stevig (pony vind het slopen van dekens heel leuk..) dus ben benieuwd
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-09 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Tanja
Geplaatst: 22-10-09 20:07
Ervaringen gevraagd met een bedrijf. RUI-->EA-GZ Diensten
Wij zijn sinds kort ook leverancier van Horze en ik moet eerlijk zeggen dat het een geweldig merk is. De prijs kwaliteit is echt zeer goed! Vind het zelf niet duur & ziet er echt héél mooi uit.
Ik heb er nog nooit wat besteld, maar heb gezien dat ze erg leuke dekjes hadden en ga er denk ik nu ook maar bestellen. Wel krijg ik altijd het boek, en vind het erg leuke en mooie spullen!
kippiekipp
Geplaatst: 23-10-09 10:07
De rijbroeken vallen tegen... Mijn vriend en ik hebben er allebei 1. Dat is trouwens wel een voordeel van Horze, dat ze goedkope herenrijbroeken verkopen.
Ik heb de ruitjes rijbroek met zitvlak was iets van 67,50 ofzo. En mijn vriend heeft een herenrijbroek ook met zitvlak, ook rond die prijs. Ze beginnen beide aan de onderkant al kapot te gaan en na een keer wassen zitten ze lang niet zo lekker meer.
Ik heb vorig jaar in december voor 24 euro (de broek was 30 maar in betreffende ruitersportzaak was een actie met kortingen) een zwarte rijbroek van HorZe op de kop getikt en ik moet toegeven, de broek zit lekkerder dan andere, duurdere rijbroeken die ik heb. Ik heb hem echt superveel aan en nog nergens kapotte naden of stof die slijt. Als het wel al nu ‘op’ zou zijn, zou ik het niet erg vinden voor de prijs die ik ervoor betaald heb.
Heerlijk zacht stofje ook nog eens!
Ik ga ff op die link kijken want ik wil er eigenlijk nog wel zo eentje bij hahaha!!!
En ja hoor, zie hier de rijbroek die zo heeeeeerlijk zit!
Echt een aanradertje voor als je eens een koopie op de kop wilt tikken. Hij wordt door mij regelmatig gewassen omdat ik hem veel aan heb gehad en hij gaat bij mij gewoon op de 30 graden was en erna in de droger. Huppakee!
WendyBZ
Geplaatst: 23-10-09 14:15
Ik heb inmiddels een winterjas, halsters en twee zweetdekens van Horze, ik ben groot fan Zijn fijne spullen, goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik vind het vooral zo fijn dat ze zo snel de bestelling verwerken. Als ik op woensdag iets bestel heb ik het op vrijdag al.
mirgino
Geplaatst: 23-10-09 20:52
ik heb de set beenbeschermers gekocht, en het zijn super mooie en met goede pasvorm