PaardenRusthuis

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silver_x

PaardenRusthuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 18:58

Hallo,

Ik heb net een jaar een paard Gitan. Hij is 20 jaar en heeft lichte atrose. Dit wisten we nog niet bij de verkoop en je kon het ook nog niet merken. We hadden hem gekocht voor gezelschaps paardje voor mijn andere paard. Allen het kost toch redelijk veel en we kunnen niks met hem doen. Nu wou ik hem weet ik niet zeker of ik hem naar een rustwei zou brengen.
Weten jullie misschien rusthuizen voor paarden in belgie en die liefst gratis zijn?

leanneXXnona

Re: PaardenRusthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:01

Ik denk dat je voor elk rusthuis moet betalen.
want je paard word goed verzorgt krijgt te eten, en dat is niet gratis,
zoek je een goed rusthuis
pb dan even ;)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:35

VSW-->EA-GZ Diensten

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:18

Alle rusthuizen kosten geld en dat zijn ook behoorlijke bedragen (daarvoor worden ze ook goed verzorgd en voor minder kan ook niet). Mss kun je hem aanbieden als gezelschapspaard, maar als er kosten voor bijv. medicijnen zijn, zit denk ik niemand op zo'n paard te wachten.

Silver_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 15:59

Marion71 schreef:
Alle rusthuizen kosten geld en dat zijn ook behoorlijke bedragen (daarvoor worden ze ook goed verzorgd en voor minder kan ook niet). Mss kun je hem aanbieden als gezelschapspaard, maar als er kosten voor bijv. medicijnen zijn, zit denk ik niemand op zo'n paard te wachten.

Ja weet jij waar dat kan? Mijn paard heeft geen medicijnen nodig omdat hij lichte atrose heeft en er dus niet supper veel last van heeft.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:55

Hier op Bokt.

Nieuwe advertentie maken met zoveel mogelijk info over je paard en een paar fotos erbij.

Succes met het vinden van een fijne nieuwe plek voor je paard.