Stalling omgeving Utrecht gevraagd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirijetjuh

Stalling omgeving Utrecht gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 14:33

Hallo,

Momenteel ben ik oriënterend op zoek naar een stalling in de omgeving van Utrecht (Noord, Oost en Zuid) voor mijn merrie. Ik ben namelijk net naar Utrecht verhuisd, maar ik ken natuurlijk de omgeving niet goed en weet dus niet zo goed waar ik moet beginnen.

Ik zoek bijna volledige verzorging (voeren, buiten/binnenzetten: kan dit wel af en toe doen, maar niet elke dag) met zomers weidegang en 's winters een aantal uren weide/paddockgang (in ieder geval een halve dag buiten (het liefst de hele dag), vanwege een oude blessure).
Het hebben van een box is niet echt noodzakelijk, een inloopstal of schuilstal is ook prima. Graag wel toezicht op het terrein gewenst. Luxe is niet heel belangrijk.
Een bak zou fijn zijn, maar goede uitrijmogelijkheden vind ik veel belangrijker, omdat ik momenteel vooral recreatief rij.
Zelf woon ik aan de oostkant van Utrecht, dus wanneer de stal in die buurt ligt, zou dat heel fijn zijn. Ik kom in principe elke dag, dus het moet daarom wel een beetje dichtbij zijn.
Wanneer de prijs inclusief maximaal 250 euro per maand is, dan zou het helemaal top zijn!

Daarnaast heb ik een merrieveulen, die ik graag aankomend zomerseizoen (april 2010) ook in de buurt wil gaan stallen, maar het liefst wil ik haar niet in de opfok, maar wel samen met een ander merrieveulen, zodat ze wel lekker samen kunnen spelen, dartelen en van elkaar kunnen leren gedurende hun 'veulenjaren'.
Het zou natuurlijk heel fijn zijn als dat toevallig op dezelfde stal kan, maar als het bij elkaar in de buurt ligt, kan dat natuurlijk ook.

Weet jij toevallig iets in de buurt van Utrecht, dan hoor ik het heel graag!

Alvast bedankt voor je hulp,

Groetjes Mirijetjuh

Belker

Re: Stalling omgeving Utrecht gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 19:12

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 22:03

VSW-->EA-GZ Diensten

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 16:49

is wijk bij duurstede te ver voor je? (20 minuten met de auto denk) zie onderschrift

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:55

stal fontaine in de bilt is dat niets voor gaan ze veel naar buiten.
Of de www.utrechtsemanegenl dit is ook een gezellige stal

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:19

Ik sta met mijn pony op Paardensportcentrum Nedereind in Utrecht.
De paarden gaan in de zomer de hele dag het land op en 's avonds op stal. In de winter gaan in ze in groepjes ongeveer 2 uurtjes de paddock in. Ze wordt 5 keer per dag gevoerd door het personeel. Je blijft bij deze stal alleen niet onder de 250 euro..

Voor meer informatie: http://www.pcnedereind.nl

StalXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 11:03

Op de kaart van Stal XL http://www.stalxl.nl/?page=kaart vind je vlak bij Maartensdijk Stal De Toomboom, de uitrijmogelijkheden zijn daar echt super. Ik kan het weten, want ik sta zelf met mijn paard daar vlak in de buurt, namelijk bij Stal Arends.

Hieronder een kleine film om te laten zien hoe de kaart van Stal XL werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:43

Je staat bij stal Arends maar je gebruikersnaam is Stal XL :P Jaja :D

Mirijetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 21:14

Allemaal hartstikke bedankt voor alle reacties en ondertussen heb ik een mooi plekje kunnen vinden.

Nogmaals fijn dat jullie me geholpen hebben!!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:21

waar ben je gaan staan?