zadelpasservice bij divoza

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BWendyB

zadelpasservice bij divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 13:47

Heeft iemand ervaring(en) met de zadelpasservice van divoza in leek?
En wat is er goed aan of juist niet goed aan?

Misschien wil ik over een paar maandjes een zadel kopen bij divoza en dan wel met die service..
Ben benieuwd :)

elisaed

Re: zadelpasservice bij divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 17:56

de zadelpassers zijn allemaal msfc gecertificeerd dus ze weten waar ze het over hebben. en ze hebben een ruime keus aan verschillende merken.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:57

Ervaringen gevraagd.
HAR-->EA-GZ Diensten

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 22:03

Ik ben totaal niet te spreken over de zadelpas service. In de eerste plaats willen ze voor een tweedehands zadel niet op lokatie komen. Omdat ik het toch echt wilde laten aanpassen aan de rug van mijn paard zijn we vervolgens met paard en al die kant op geweest. Het zadel lag inderdaad niet direct goed en moest worden aangepast. Dit is gedaan, maar daarvan is het niet beter geworden helaas. Het zadel bleek uiteindelijk niet recht, de kamer te smal en de kussens waren scheef opgevuld. Dit leidde ertoe dat ik in een half jaar tijd mijn paard hard achteruit heb zien gaan. Met een nieuw zadel, een aantal behandelingen van de osteopaat en een boel geld heb ik nu weer een blij paard maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ooit nog een zadel daar te laten aanmeten... :n

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 06:15

zoh oke..dat is inderdaad erg vervelend zeg!! Had het niet verwacht van hun..

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 06:24

ik heb ze ook laten komen voor mijn pony.
ik kreeg heel eerlijk advies en duidelijke uitleg en ze namen absoluut de tijd voor me.
degene die bij mij kwam was wel erg direct in zijn advies, en ik vond hem een beetje bot overkomen.
maar al met al was ik toch wel heel tevreden

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 06:55

maar is het aante raden door jullie of niet,.
want een vriendin van mij zoekt ook een nieuw zadel,
maar die wil hier dus ook wel gebruik van maken,.
x

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 08:24

Ik wil misschien ook een zadel bij divoza met inruil van mijn oude zadel dus ik volg dit topic ook even

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 01:45

Ik raad het af. Ik heb verschillende zadelmakers (en zadel's) gehad. Bij divoza heb ik een Anky zadel aan laten meten. Maar na 1 maand schoof het al naar voren. Ik heb ook nog andere zadel's uitgeprobeerd. Een KN. De zadelmaker zei dat het goed lag, maar aan mijn paard kon ik al merken dat het niet paste (haar rug ontspande ze niet meer, en veel verzet).

Daarna heb ik een KN aan laten meten door Bestfit. Hier heb ik wel een goeie ervaring mee. Helaas is dat zadel gestolen.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 07:25

oke,raar want het is best een goeie zaak vind ik..

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:02

Oke, ik heb ook zoiets topic een keer geopend en toen werd juist gezegd dat ze wel positief waren over Divoza. Dat word dus verder zoeken voor een zadelpasser :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:49

sweetwendy schreef:

ik heb geen ervaring met divoza maar veel winkels die dan ook een zadelmakerij hebben zijn vaak slecht aangezien winkels vaak ondeskundig zijn als het om zadels gaat aangezien zadels echt een vak appart is. Verder zijn ze vaak van de vlugge en goedkope oplossingen zodat ze zelf veel winst kunnen maken.
veel zadelmakers daar in tegen hebben vaak hart voor hun werk en doen er alles aan om het paard een goed passend zadel te geven.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 16:57

Anoniem schreef:
sweetwendy schreef:

ik heb geen ervaring met divoza maar veel winkels die dan ook een zadelmakerij hebben zijn vaak slecht aangezien winkels vaak ondeskundig zijn als het om zadels gaat aangezien zadels echt een vak appart is. Verder zijn ze vaak van de vlugge en goedkope oplossingen zodat ze zelf veel winst kunnen maken.
veel zadelmakers daar in tegen hebben vaak hart voor hun werk en doen er alles aan om het paard een goed passend zadel te geven.

Dat lijkt me dan inderdaad ook logisch eigenlijk..

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 12:12

Ik vind ze belachelijk duur, en na het aanpassen schoof mijn zadel meer dan ooit.