dealer gezocht van rossner zadels in groningen/drenthe

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

irene01

dealer gezocht van rossner zadels in groningen/drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:46

ben op zoek naar een rossner springzadel. weet dat divoza rossner zadels verkoopt. vroeg me af of er nog meer dealers in het noorden zijn.......

Joki

Re: dealer gezocht van rossner zadels in groningen/drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:46

volgens mij niet want als ik het goed heb is rossner een van de huismerken van divoza, net als pagony en baseline

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:47

Volgens mij is Rossner een huismerk van Divoza, dus ik denk dat de kans klein is dat er meerdere dealers zijn. Behalve het 2e hands aanbod natuurlijk.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:47

Het is idd een eigen merk. :)

irene01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:51

kunt zadel ook in belgie verkrijgen dus moeten meer dealers zijn dacht ik zo... jammer anders... vind het supermooi springzadel voor redelijke prijs.. kan alleen moeilijk beslissen welke maat ik moet hebben en ben niet zon fan van hun zadelpasdienst. belachelijk dat je ervoor moet betalen dat ze komen...

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:53

irene01 schreef:
kunt zadel ook in belgie verkrijgen dus moeten meer dealers zijn dacht ik zo... jammer anders... vind het supermooi springzadel voor redelijke prijs.. kan alleen moeilijk beslissen welke maat ik moet hebben en ben niet zon fan van hun zadelpasdienst. belachelijk dat je ervoor moet betalen dat ze komen...

Kan je er niet heen gaan. Dan kost het passen niets.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:55

Nou ik vind het niet meer dan normaal dat je moet betalen als ze naar jou toekomen. De reiskosten en werkuren moeten betaald worden.
Je kan er altijd nog voor kiezen om zelf heen te gaan als je de mogelijkheid hebt. Dan zijn de reiskosten gewoon voor jezelf.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:55

Dan nog zou ik niet naar de Divoza gaan om het zadel aan te laten passen. Zelfs met het paard op lokatie presteren ze het om een zadel scheef aan te meten, en ja ik spreek hier helaas uit ervaring... Wat je wel kan doen is het zadel op proef meenemen, dit mag namelijk gewoon. In de week dat je het thuis hebt liggen kan je dan bij een goede zadelmaker een afspraak maken om te kijken of en hoe het passend gemaakt kan worden.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:59

Kan je niet je eigen zadelmaker/zadelpasser meenemen naar Divoza en die daar laten kijken? ;)

irene01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 21:00

dat van dat proberen wist ik niet. als je kiela ruitersport in emmen of ruitersportzaak veendam neemt, die komen gewoon gratis langs met auto vol zadels om dat ze graag willen verkopen. dat siert de mens. heb een kwpn merrie van 4 jaar met gewoon normaal postuur. is 1,65 groot en ben zelf 1,80 en normaal gewicht............ pffff welke maat zal dan standaard zijn...

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 13:40

Rossner zadel dealer gezocht in drenthe/groningen.
Hetkan aan mij liggen hoor maar divoza, ligt tochin groningen? 1 advies koop geen zadel zonder te passen. Niet alleen het postuur is van elang maar ook de schoft en schouder partij.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 21:48

Dealer/adressen gezocht.
HAR-->EA-GZ Diensten

Maranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:47

Ik ben juist wel een fan van hun zadelpasservice. Er wordt echt gekeken naar hoe het paard gebouwd is, hoe het loopt en alles wordt opgemeten. Dat heb ik bij bijvoorbeeld Drunens Ruiterhuis niet gezien. Daar is het zadel opleggen en als het goed lijkt te liggen zal het wel goed zijn.
Je moet er wel voor betalen bij Divoza maar ik vind het het geld zeker waard. Ze bewaren de maten ook zodat ze bij een volgend bezoek kunnen kijken of je paard veranderd is en waar.

Het blijft je eigen keuze maar ik zou het vanwege dat geld niet laten. Zou die uit Leek niet langs kunnen komen?