Wie kent 'pony' uit Oostwold Scheemda van Marktplaats?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stronglady

Wie kent 'pony' uit Oostwold Scheemda van Marktplaats?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 09:45

Hallo Allemaal!

Hoop dat dit de juiste plek is voor deze vraag? :o

Op Marktplaats zie ik steeds advertenties van 'pony' uit Oostwold Scheemda die speciaal adverteert met 'recreatie-pony's'. Ik ben me aan het orienteren op de aanschaf van mijn eerste pony en ben van plan om puur recreatief te gaan rijden. Wellicht zou ik tzt hier eens kunnen gaan kijken, maar zijn er bokkers die deze adverteerder kennen? En/of ervaringen kunnen delen, danwel advies om juist wel of niet met hun in zee te gaan?

Ben benieuwd naar de reacties!

annastasia

Re: Wie kent 'pony' uit Oostwold Scheemda van Marktplaats?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 10:12

ik heb er geen ervaring mee.
Maar op de 1 of andere manier vertrouw ik het niet.
Een poosje geleden stonden er meerdere advertenties op. Geloof dat deze ook pony's te koop vroeg of in ieder geval voor de bemiddeling.

Kijken kan altijd.
Er zijn genoeg paarden/pony's te koop in die buurt dus ga dan ook zeker bij meerdere kijken!

Stronglady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 10:38

Ja, klopt, ze bemiddelen ook en ook ik weet niett goed wat ik er van moet denken, vandaar dat ik dit topic even gestart ben! :+

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 11:26

Stronglady schreef:
Ja, klopt, ze bemiddelen ook en ook ik weet niett goed wat ik er van moet denken, vandaar dat ik dit topic even gestart ben! :+

Ik hoor een twijfel, en bij twijfel niet doen!

Stronglady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 12:01