Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). 
. Maar mijn ouders zouden naar de Clerck willen in Berchem, maar die lijkt me echt niet professioneel.
Zijn het de mensen van de winkel zelf die het zadel komen passen?
. katia1993 schreef:Ik woon in de buurt van Sint-niklaas (oost-vlaanderen), verhoefstraete zou het dichtste zijn denk ik. Maar mijn ouders zouden naar de Clerck willen in Berchem, maar die lijkt me echt niet professioneel.
Zat vol gaten in de zweetbladen, de vulling bestond uit rode, groene en grijze breiwol... overal stiksels en naden los. Naja was echt een stuk schroot. Twas omdat ik hem voor 25 euro kon meenemen dat ik dat gedaan heb. Ik had eigenlijk verwacht dat de boom wel kapot zou zijn maar ik dacht het is nog leuk om hem dan te slopen/ontleden hoe een Passier van die tijd ('79 achteraf gezien) in elkaar werd gestoken.
Het blijft een oud zadel maar hij heeft er echt wel z'n best op gedaan. Terwijl je op het eerste zicht zoiets had van gooi die maar bij het grof vuil en ik smeer je er wel een nieuwe aan. Maar dat deed ie niet! Hij heeft z'n best gedaan om er terug een (weliswaar oud) pareltje van te maken.
Hij is later nog een keer bij mij thuis geweest omdat het zadel niet meer goed lag (paard was nog jong) en heeft toen in zijn atelier de boom verbreed. En dan lag ie weer goed.
) zijn in wat je wil denk ik. Naar mijn idee heeft hij het zo druk dat hij niet erg veel moeite doet altijd om nieuwe klanten te ronselen of nog meer werk binnen te halen. Daar komen denk ik ook deels de slechte ervaringen van bij andere mensen.katia1993 schreef:Maar mijn ouders zouden naar de Clerck willen in Berchem, maar die lijkt me echt niet professioneel.
) , de ander brugde.
. Hij kan ook naar je thuis komen wat een voordeel is voor mijn ouders want die zien er tegen op om lange afstand te rijden
. 
(van alea horseshop in Gent en Brugge). Ik weet niet waar je woont TS, maar hij komt doorheen het hele land. Je betaalt natuurlijk wel voorrijkosten. Teirlynck is een man met veel verstand van paarden, een goede kennis van anatomie, ruiter en osteo. Bij een zadelconsult checkt hij eerst op blokkades alvorens hij zadels begint te passen. Hij zal je ook niks proberen aan te smeren. Als jouw eigen zadel nog aangepast kan worden, dan zal hij dat zeker zeggen.
maar zij verdeelt alleen WoW-zadels...