Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

casperrr schreef:Op de zwaanhoek zou ik persoonlijk niet staan eerlijk gezegd....
De Gouwe Reijers in Serooskerke is geen pensionstal, is alleen een vereniging met een buiten- en binnenbak.
Je hebt ook nog de zanbooi in westkapelle, heb daar regelmatig concours en het ziet er altijd goed uit.
Als je een toplocatie wilt moet je naar de kroo gaan in nieuw en st joosland. Eendracht is ook niet verkeerd overigens!
daniella74 schreef:casperrr schreef:Op de zwaanhoek zou ik persoonlijk niet staan eerlijk gezegd....
De Gouwe Reijers in Serooskerke is geen pensionstal, is alleen een vereniging met een buiten- en binnenbak.
Je hebt ook nog de zanbooi in westkapelle, heb daar regelmatig concours en het ziet er altijd goed uit.
Als je een toplocatie wilt moet je naar de kroo gaan in nieuw en st joosland. Eendracht is ook niet verkeerd overigens!
Die bedoel ik ook helemaal niet, die zit op een kruispunt en niet in de bocht VOOR Serooskerke.
(al is dat ook een flinke stal
)