Stalling & weidegang omg Zwolle

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Missie1985

Stalling & weidegang omg Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 10:48

hoi hoi,

Iemand enig idee waar k een leuke kleine (pension)stalling kan vinden? Graag in de omgeving van zwolle.
Dit omdat ik het op de fiets af moet kunnen, en anders met de bus... Ik heb echt geen hoge eisen.
* ruime stallen
* goeie buitenbak
* paarden moeten zowel in winter als zomer naar buiten kunnen.
* Hoeft echt geen luxe stal te zijn.

Wil de stal best wel zelf uitmesten, als binnen en buiten zetten maar
wel geregeld word, en het voeren (voer wil ik zelf nog wel kopen).

Prijs graag leuk houden...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 10:52

In Kampen is een stalling (manege toi toi), weidegang van april tot oktober, 2 binnenbakken, een buitenbak, longeerbak. Prijs inclusief hooi en stro nog geen 100 euro :)

Enige eis waaraan deze manege dus niet voldoet is het hele jaar door weidegang

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 10:57

Zwolle-zuid zijn twee stallen: Stal Bredewold en Stal Hutten. Bredewold is een lease-stal met enkele boxen voor pensionklanten. Zelf voeren en uitmesten, ze worden buitengezet, en binnenzetten kan met stalgenoten overlegd worden, wordt niet voor je gedaan.

Stal Hutten is veel kleinschaliger, meer sportgericht, kan geloof ik all-in geregeld worden. Hebben voor pensionklanten ook aan binnenbak. wel duurder dan Bredewold, wet zo geen prijzen.

Verder nog de maneges Ritsaert (zwolle-zuid) en de Haerst (zwolle-noord/Berkum) en mijn eigen stal in Liederholthuis, maar dat is zo'n 11 kilometer vanaf Zwolle-zuid, dus op de fiets wat ver....;) Stopt wel een buurtbus. Geloof dat er ten noorden van Zwolle ook nog wat zit, maar dat weet ik zo niet.

Missie1985

Re: Stalling & weidegang omg Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 12:04

aranel: Bedankt, ik ga ff kijken op i-net naar tel nr.

rijerijerije: bedankt ik ga et ff op internet nakijken, en opzoeken.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 12:17

VSW --> EA-GZ

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 12:22

Rijerijerije schreef:
Zwolle-zuid zijn twee stallen: Stal Bredewold en Stal Hutten. Bredewold is een lease-stal met enkele boxen voor pensionklanten. Zelf voeren en uitmesten, ze worden buitengezet, en binnenzetten kan met stalgenoten overlegd worden, wordt niet voor je gedaan.

Stal Hutten is veel kleinschaliger, meer sportgericht, kan geloof ik all-in geregeld worden. Hebben voor pensionklanten ook aan binnenbak. wel duurder dan Bredewold, wet zo geen prijzen.

Verder nog de maneges Ritsaert (zwolle-zuid) en de Haerst (zwolle-noord/Berkum) en mijn eigen stal in Liederholthuis, maar dat is zo'n 11 kilometer vanaf Zwolle-zuid, dus op de fiets wat ver....;) Stopt wel een buurtbus. Geloof dat er ten noorden van Zwolle ook nog wat zit, maar dat weet ik zo niet.

Zit er in Zwolle Zuid een pensionstal met een binnenbak? Heb je daar zo een locatie van? Voor zover ik weet is er geen stal Hutten in Zwolle Zuid met een binnenbak.

Missie1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 13:16

VSW --> EA-GZ?? Wat betekend dat? (sorry ben niet zo bekend op bokt):D

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 13:18

je topic is verplaatst, dat betekend het :P

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:28

Hoi, waar ik sta is in windesheim ( vlakbij zwolle zuid). Zomermaanden 24/7 weidegang, wintermaanden alleen 's nachts op stal. Buitenbak aanwezig. Bushalte voor de stal maar ook de fiets is goed te doen.
Prijs: 140,- per maand incl verzorging, hooi etc. Excl krachtvoer.
Er zijn 6 stallen.

Voor zover ik weet trouwens is Bredewold op zondag gesloten, dus dan kun je niet naar je paard. Maar misschien dat dat inmiddels veranderd is?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:37

nee dat laatste geldt nog steeds cornelie, was ik idd vergeten te vermelden. Ook één van de redenen dat ik graag wilde verhuizen......

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 06:06

In Dalfsen. Stal Zus en ZO. Hele aardige mensen, en zorgen super voor je paard. Ze voeren, ze mesten en doen ze overdag naar buiten. Gezellige sfeer op stal.

Missie1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 09:04

uiltje001: Stal Zus en Zo, word em niet heb ik al meegebeld, maar dat is te ver weg voor op de fiets...! Maar in elk geval super bedankt!

Roka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:57

Bedoelen jullie Anton Hutten?
Hij zit in Berkum in het buitengebied richting Wythem!Weet zo geen adres of tel.nummer

Missie1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 15:31

Rijerijerije: wat is de naam van de stal waar jij momenteel staat? En is er nog een stal vrij?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 15:35

Stal Herenbrink in Lierderholthuis, van fam Hollak. Kijk maar even hier: www.stalherenbrink.nl Daar staat denk ik ook wel een tel.nr. Ik weet zo niet of er nog wat vrij is, maar als je Gé Hollak even belt, kan hij je dat zo vertellen. Stal bevalt mij tot nu toe prima :j

Edit: Er is ook nog Stal Middag, vlakbij mijn stal, geen binnenbak ,wel een goede buitenbak geloof ik. Wat minder voorzieningen/service, maar dus ook goedkoper....Hebben geloof ik ook een site....

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:36

Hoekerswever in Marienheem, tegenover manege Bartels
incl alles 165 euro in de maand..

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 07:18

Roka schreef:
Bedoelen jullie Anton Hutten?
Hij zit in Berkum in het buitengebied richting Wythem!Weet zo geen adres of tel.nummer

Antoon Hutten zit bomvol.

Marleeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 16:55

Rijerijerije schreef:
Stal Herenbrink in Lierderholthuis, van fam Hollak. Kijk maar even hier: http://www.stalherenbrink.nl Daar staat denk ik ook wel een tel.nr. Ik weet zo niet of er nog wat vrij is, maar als je Gé Hollak even belt, kan hij je dat zo vertellen. Stal bevalt mij tot nu toe prima :j

Edit: Er is ook nog Stal Middag, vlakbij mijn stal, geen binnenbak ,wel een goede buitenbak geloof ik. Wat minder voorzieningen/service, maar dus ook goedkoper....Hebben geloof ik ook een site....

Ja, klopt. Hun site is: www.stalmiddag.nl :)