Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Stopt wel een buurtbus. Geloof dat er ten noorden van Zwolle ook nog wat zit, maar dat weet ik zo niet. Rijerijerije schreef:Zwolle-zuid zijn twee stallen: Stal Bredewold en Stal Hutten. Bredewold is een lease-stal met enkele boxen voor pensionklanten. Zelf voeren en uitmesten, ze worden buitengezet, en binnenzetten kan met stalgenoten overlegd worden, wordt niet voor je gedaan.
Stal Hutten is veel kleinschaliger, meer sportgericht, kan geloof ik all-in geregeld worden. Hebben voor pensionklanten ook aan binnenbak. wel duurder dan Bredewold, wet zo geen prijzen.
Verder nog de maneges Ritsaert (zwolle-zuid) en de Haerst (zwolle-noord/Berkum) en mijn eigen stal in Liederholthuis, maar dat is zo'n 11 kilometer vanaf Zwolle-zuid, dus op de fiets wat ver....Stopt wel een buurtbus. Geloof dat er ten noorden van Zwolle ook nog wat zit, maar dat weet ik zo niet.
Rijerijerije schreef:Stal Herenbrink in Lierderholthuis, van fam Hollak. Kijk maar even hier: http://www.stalherenbrink.nl Daar staat denk ik ook wel een tel.nr. Ik weet zo niet of er nog wat vrij is, maar als je Gé Hollak even belt, kan hij je dat zo vertellen. Stal bevalt mij tot nu toe prima![]()
Edit: Er is ook nog Stal Middag, vlakbij mijn stal, geen binnenbak ,wel een goede buitenbak geloof ik. Wat minder voorzieningen/service, maar dus ook goedkoper....Hebben geloof ik ook een site....