gezocht: pony's voor pony ritjes boxtel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mijntjuh

gezocht: pony's voor pony ritjes boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 11:25

hallo,

bij deze ben ik opzoek naar pony's die braaf genoeg zijn om kleine kinderen op hun rug te laten zitten.
volgende week zaterdag 10 okt. is er een officiele opening op de voormalige manege de s-hoeve te boxtel.
zij zullen in de manege een fiets cafe openen en een gedeelte manege behouden. in de oude buitenbak komt een grote speeltuin voor kinderen. verder zullen er veel evenementen en kinder activiteiten plaat vinden.

nou gaan ze dit vieren met een feestelijke opening met speciale aandacht voor kinderen. aangezien ik de verrantwoordelijkheid heb over het paarden gedeelte, wilde ik graag wat kleine pony's om de kinderen erop te laten rijden. verder komt er iemand met haar paard om een stukje dressuur en springen.

ik hoor graag wat van jullie :D

groetjes

Daihyo

Re: gezocht: pony's voor pony ritjes boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 20:23

TAO --> EA-GZ

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 20:26

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:49

Hoi Mijntje!
wat grappig, ik wist niet dat de locatie geopend werd zaterdag. Helaas geen kleine pony's bij mij bekend maar ik zal eens rondvragen in de omgeving.
Is de opening wel openbaar? zou ik kunnen komen kijken?
groetjes

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 23:18

hey silvia,

de opening is gewoon openbaar :) hoe meer zielen hoe meer vreugd! dus ik zou zeggen kom gezellig langs:) loya gaat er dadelijk werken in de horeca en in de stallen.

groetjes