Wij laten John Kool van Bestfit altijd langskomen. Je kan hem even googlen. Heel goede ervaringen mee en hij komt nog jaarlijks langs om even te controleren.
Helaas woont hij in Ede en ik vlak bij Groningen. Weet niet als hij dat wil doen. Bedankt in ieder geval
HelgaV
Geplaatst: 28-09-09 21:48
Als ik jou was zou ik inderdaad even naar een zadelmaker gaan. Zelf heb ik erg goede ervaringen met Harry v/d Bosch (gevestigd nabij Wolvega). Je oude zadel kun je er altijd inruilen en hij heeft een heleboel 2e hands zadels. Hierbij zijn ook hele goede merkzadels!! Hij gaat vaak een aantal zadels passen en dan moet je voor hem gaan rijden. En ook een erg goede service
Hij zit wel vaker in uithoeken, maar miss heeft hij binnekort wel eens een stal waar hij langs moet bij jou in de buurt? Je zou altijd even kunnen bellen.
Verder weet ik bij jou in de buurt niet veel zitten.
Dacht dat Nieuw Roden in overijssel zat
tallechie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-09 21:50
Maar moet ik dan daar heen of komt hij ook aan huis?
Bezit nog niet over een trailer, eventueel kan ik er wel één huren, maar dan moet ik ook weer een chauffeur regelen.
Zijn er bij jou in de buurt geen ruiterzaken met zadelpasservice? Bij ons in de buurt verschillende, deze hebben dan een zadelmakerij in de winkel. Als je er dan eentje op het oog hebt , of een paar, zou ik een paar meningen vragen en dan kiezen. Veel fijner als het dicht in de buurt is, het is natuurlijk wel heel belangrijk zo'n zadel, maar er zijn veel mensen die er wel verstand van hebben