In mijn speurtocht naar een goede zadelmaker kwam ik deze website tegen maar ik kan geen ervaringen van klanten op het net terug vinden. (en niet op bokt dat maakt mij al aan het twijfelen)
Wie o wie heeft door deze zadelmaker een zadel laten aanmeten en hoe waren de ervaringen ?
johno
Geplaatst: 11-09-09 16:07
ik ken ze wel,ze zitten vlakbij waar ik woon,en dat je nog niet veel van ze hebt gehoord kan misschien wel kloppen,ze zijn nog niet zo heel lang bezig. ik ken iemand die een zadel (albion) van ze heeft gekocht,en die was erg tevreden,goede service,en afspraken werden nagekomen,voor zover ik heb begrepen staan ze achter het zadel wat ze je verkopen,en als er iets is laten ze je niet zitten met problemen,dus het lijkt mij niet verkeerd.
Ik vroeg me af of jij al ervaringen hebt nu?? Ik krijg hem namelijk maandag bij mijn paard.. ben wel benieuwd...
jeanet01
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-09 22:51
nee nog niet. Dus laat je even weten hoe het morgen gegaan is
_Nestor_
Geplaatst: 06-10-09 08:48
Nou hij is geweest! Hij heeft op dit moment geen passend zadel voor mijn paard, maar krijgt deze week de albion SLK High Head binnen en die zou moeten passen. Heel aardige man! Ik hoefde helemaal niet eens iets te betalen! Das toch helemaal service! Hij vond mijn paard helemaal niet zo extreem.. en zei dat hij ze veel erger had gezien en dat er echt wel een passend zadel is voor hem! BLIJ!
_Nestor_
Geplaatst: 09-10-09 09:38
Oh... nu moet ik wel betalen.. beetje raar. Niet raar dat je voor zadelpassen moet betalen, maar wel raar dat eerst heel vrolijk werd gezegt je hoeft niet te betalen geen probleem ik ben er zo! En nu dus wel.. De Albion was de eerste paar weken niet meer leverbaar...