WOW opzoek naar Arie Boer!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lilalona88

WOW opzoek naar Arie Boer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 20:05

In juni heb ik een WOW zadel aangeschaft bij Arie Boer.
Nu vond ik het tijd worden voor een check alleen is arie een beetje boel spoorloos.
Zijn er meer mensen die op zoek zijn naar Arie?
Of weet iemand wat er aan de hand is waardoor hij niet op onze afspraak is gekomen en niet meer bereikbaar is...?

Nikka

Re: WOW opzoek naar Arie Boer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:07

Je kan Kerry toch ook laten komen?

lilalona88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 20:29

Nouja ik had een gratis eerste beurt dus ik wilde in eerste instantie Arie gewoonlaten komen! Ik had na heel veel bellen ook een afspraak met hem maar hij is gewoon niet gekomen, geen belletje niets.. dus ik ben hem al bijna 3 weken lang dagelijks aan het bellen maar hij is gewoon niet te bereiken. intussen heb ik een andere dealer laten komen en er blijken fouten gemaakt te zijn met het aanmeten van mijn zadel waardoor ik nu na 3 maanden al een headplate van 2 maten kleiner nodig had en de kussens paste niet dus ik heb ook andere kussens. Ook mijn zweetbladen zijn erg kort terwijl ik juist had gezegd dat ik mijn zweetbladen zo lang mogelijk wilde hebben. Vandaar dat ik hem toch nog wel even wil spreken...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:31

lilalona88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 20:34

Dat heb ik ook al gedaan en weer geen reactie! vandaar dat ik het nu maar even zo probeer. Ik ga me zo langzamerhand een beetje genaaid voelen..

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:42

Heb hetzelfde probleem, berichten worden wel gelezen maar niet beantwoord...
Telefoon wordt niet opgenomen..
Wacht al een maand op een reactie
Ik had andere panels besteld, en ze zouden 3 weken geleden binnen gekomen zijn
Snap er helemaal niets van :\

RevanchesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:54

Dit hoort bij EA-GZ-Diensten.
Zodoende een verplaatsing van HAR-->EA.

lilalona88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 23:20

dat idee had ik ook maar ik had een afspraak staan en die dat is hij gewoon niet gekomen geen belletje niets! en die afspraak was net nadat hij terug was van vakantie! natuurlijk kan hij alweer op vakantie zijn maar dan is hij nu al ruim 3 weken op vakantie en je maakt toch geen afspraak met iemand op een dag dat je op vakantie bent... of zie ik dat verkeerd?

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 08:32

Ik heb geen slechte ervaringen met Arie, alleen maar goede :+: Wel heb ik het nu een paar keer voorbij zien komen deze week, heb Arie ook al een tijdje niet meer gesproken :(:)

Ik weet wel dat het voornamelijk in Engeland momenteel heel spoepig loopt, bij mijn eigen zadel is het ook al 2 keer vanuit daar misgegaan en ik heb hem dus nog niet.. Hoor die klachten overigens ook bij andere Wow leveranciers..

knstmstvrk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 15:16

Heb hetzelfde probleem.
Probeer hem nu al ruim 3 weken te pakken te krijgen via telefoon, maar geen gehoor.
Eerst kreeg ik nog een voicemail, maar sinds afgelopen week krijg je die ook niet meer.
Reageert ook niet op mail.

ecco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:27

Nou ik sluit me hier ook even aan..probeer Arie al weken te pakken te krijgen..geen reactie. Mailen, bellen, smsen...krijg hem niet te pakken..vreemd hoor...heb al 5 jaar WOW zadels, super ervaringen mee maar laatste half jaar heb ik ineens problemen met mijn zadels, leken opgelost maar heb nu alweer een tijd dus problemen en wil graag dat Arie langs komt maar krijg hem dus echt niet te pakken...Maar ben dus niet de enige...

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:37

hmm vaag?? ik heb hem normaal ook als zadelmaker voor mijn kn met flair, maar al een tijdje niet nodig gehad.
weet wel dat de laatste keer dat hij bij ons was het ook heel moeilijk was een afspraak te krijgen en dat omdat ik het was hij nog ff snel een gaatje vrij had gemaakt.. voor mijn stalgenoot alleen was hij nl niet gekomen.

zijn er eventueel nog andere zadelmakers met verstand van flair?? die kerry doet alleen wow of ook andere flairzadels?

abcheffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 09:24

voor iedereen die op zoek is naar mij kan ik zeggen dat ik door prive omstandigheden niet aan werken ben toegekomen.
ik ben niet van plan om alles openbaar te gaan maken op dit moment en ook later niet.
de opmerking dat ik op het wow topic aan het feesten ben zijn onjuist en zal ik ook niet teveel op ingaan. de PB heb ik inderdaad gelezen en genoteerd om op een later tijdstip, als het voor mij mogelijk is te reageren.
jaren lang heb ik altijd voor iedereen klaar gestaan en zelfs in weekenden heb ik spoedgevallen opgeknapt. maar soms zijn er dingen waar je geen controlle over hebt en die belangrijker zijn dan werk. als daar geen begrip voor is dan is dat jammer.
er zijn de laatste tijd mensen bijgekomen die service kunnen geven en de zadels kunnen aanpassen, aanmeten en ook kunnen leveren zodat er voldoende mogelijkheden zijn om de zadels aan te laten passen.

vanaf morgen ben ik weer te bereiken en zal proberen alle problemen zo snel mogelijk op te lossen.
door Horse event zal het de komende week niet makkelijk zijn om afspraken in te plannen maar in de week erna zal ik er alles aan doen om de gemiste afspraken ed. na te komen.

lilalona88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 10:57

Jeeh we hebben hem gevonden!

Het niet niet mijn bedoeling om Arie zwart te maken en ik ben ook door allerlei goede verhalen bij hem terecht gekomen. Alleen ik vond het heel vreemd dat toen ik een afspraak had hij niet kwam, er kan natuurlijk altijd iets gebeurd zijn of iets tussen gekomen zijn dus nog geen probleem! alleen had ik wel verwacht een bericht te krijgen. Iets in de trant van "door prive omstandigheden ben ik even niet bereikbaar ik bel je later" al is het maar een smsje. Want als ik uiteindelijk een andere dealer erbij haal en te horen krijg dat eigelijk alleen mijn zitting goed is en de rest wel even vervangen zou kunnen worden krijg ik het toch een beetje warm! het is niet naar veel geld wat ik voor mijn zadeltje neegetelt heb, ik heb het er voor over alleen het is dan gewoon niet leuk om te horen dat er vanales niet klopt.

Verder ben ik heel blij met mijn WOW en wil nu alleen nog andere zweetbleden dan ben ik weer helemaal gelukkig!!

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 11:04

Wie kent/weet de andere dealers? Heb dringend onderdeel nodig.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 11:06

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 06:40

Moderatoropmerking:
Ik heb een flink aantal off-topic reacties verwijderd, graag alleen reageren met tips, of ervaringen uit de eerste hand. Bovendien heeft Arie Boer zich gemeld en uitleg gegeven, zodat alle betrokkenen hun zaken kunnen afhandelen met hem.

Alien01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:08

Hallo,
Ik ben ook al een tijd op zoek naar Arie Boer. Afgelopen week heb ik hem zelfs nog gemaild en gebeld, maar helaas wordt er nog steeds niet gereageerd ondanks het bericht wat door hem geplaatst is.
Ik heb vorig jaar een zadel gekocht wat echt niet meer goed ligt. Nu heb ik mijn zadel helaas te koop moeten aanbieden en heb ik een ander zadel besteld omdat ook de zweetbladen, en zitting veranderd moesten worden. Ik vind het heel jammer dat Arie niet reageert en toch slecht met zijn klanten omgaat. Ik ben dan ook diep teleurgesteld in zijn service.
Ik hoop dat anderen meer succes hebben.

lilalona88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 17:29

Dit topic mag gesloten worden!
Maar hoe doe ik dat..??

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 18:33

Even een mod inschakelen, ik heb getemd voor je. :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:26

Slotje.