Ons hengst veulen Ebian is er aan toe om zijn veilige mama te verlaten. Wij zoeken eigenlijk een hengst veulen waar hij samen mee bij ons op de wei kan. Het is een hengst veulen van Oscar x Cabouchon. Wij willen graag dat hij samen met nog een hengst veulen de wei op gaat zodat hij een maatje heeft. We kunnen ze goed in de gaten houden en komen er dagelijks. Evt kunnen ze ook op stal, dit alleen als het echt nodig is. Het is beter dat ze gewoon lekker in het land kunnen staan. Wie moet ook zijn hengst veulen afspenen en heeft nog geen plekje?? Heb je interesse of vragen laat het dan weten.
Hoi Marieke, Ik heb ook een hengstveulen is nu 5,5 maand is inmiddels ook al afgespeend maar zoek er ook nog een goed adres voor hem liefst met zijn tweeen of vieren.(kleine groep/ koppel). Ik heb een Apache x Roman Nature hengstveulen en is goed in de hand. Graag zou ik willen weten waar je woonde of waar de veulens komen staan. Met vriendelijke groeten Caroline
Marieke_R
Geplaatst: 21-09-09 19:30
Hallo Marieke,
Mijn hengstveulen, Jelle kan ook zijn moeder verlaten en ik ben nog op zoek naar een leuke, leerzame plek voor hem. Waar woon je?