Ik ben op zoek naar een goede ruitersportzaak in omgeving Drenthe/Groningen. Behalve Divoza en eentje in Emmen weet ik niets. Hopelijk weten jullie een goede!
Wat zoek je... Je heb Epplejack in Drachten, Hypo Fryslan in Drogeham, achter Divoza in Leek zit Equimatch.
WendyBZ
Geplaatst: 01-09-09 15:54
Waar ben je precies naar op zoek?
In Assen zit nog Hyppo, in Leek achter Divoza zit Equimatch, in Diever zit Boer en Peerd, in Groningen zit Kootstra. Maar het ligt een beetje aan wat je precies zoekt. Kootstra heeft bijvoorbeeld wel tuig, maar geen kleding etc.
in veemdam zit er nog een (kan even niet op de naam komen) en op zuidweding (vlakbij veemdam) zit animo.
Ik ga meestal naar emmen, vindt ik persoonlijk de beste winkel in het noorden.
Pytje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-09 16:00
ah bedankt! ik ben vooral opzoek naar een fijne rijbroek en petrie schoenen. Waar ik vandaag was, hadden ze bijna alleen maar broeken met leren zitvlak en verder was de keus redelijk beperkt (zwart of blauw van tig merken), maar goed. Diever ken ik inderdaad, dat is wel een mooie winkel, misschien ga ik daar maar eens kijken.
Eventueel in Duitsland een winkel? Woon hier niet zo gek ver van de grens.
in leer zit nog een winkel. Wanneer je bij familie de stoplichten rechtdoor gaat en dan ik geloof het tweede straatje links. Een grote boerderij. volgens mij was het dorfstrasse 6 of zoiets. Maar die heeft niet zo heel veel, verder weet ik geen ruitersportzaken in Dl dan heb je idd die twee in veendam ruitersport veendam en animo. En dan heb je geloof ik nog Pegasus in Appingedam.
samhetpaard
Geplaatst: 24-09-09 17:02
in diever zit er meer dan alleen boer en peerd je hebt ook kerssies.. die zit vlak bij en die heeft ook heeeeeel veel keus ik ga daar eigenlijk altijd heen. of ik ga naar de divoza. maar kerssies kan alles bestellen van HKM