Wie is er bekend met de zadelpasservice divoza?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Valyra

Wie is er bekend met de zadelpasservice divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 11:38

Hallo,

Ik ben van plan om de zadelpasservice van divoza langs te laten komen.

Nu ben ik alleen benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze zadelpasservice. Hebben ze er veel verstand van? Hebben jullie of bekenden uiteindelijk een echt goed passend zadel gekocht?

Bij mij in de regio zou Martina Wassink komen, zij heeft net de opleiding Society of MSFC gevolgd!

Ik ben nu dus benieuwd of iemand referenties van haar heeft omdat ik toch wel en goed passend zadel bij mijn paard wil!

Alvast bedankt!

(Sorry, als het verkeerd staat)

pip_nijn6

Re: Wie is er bekend met de zadelpasservice divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:41

Ik heb Martina 2x bij mijn paarden gehad. 1 x bij mijn fjord en ik 1x bij mijn kwpn.
Ik heb nu 2 goede zadels, voor de fjord een Rossner dressuur en voor mijn kwpn een Anky. Ze neemt echt de tijd voor je en ik heb/had een goed gevoel bij haar.
Dus al met al zeer tevreden!!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:47

Heb geen ervaring met de persoon die bij jou komt, maar ze zijn hier twee keer geweest. We dachten dat het zadel niet goed op het paard lag. Er werd toen eerlijk gezegd dat het zadel goed lag, maar door de nog weinige bespiering makkelijk naar links en rechts kon bewegen. Ze smeren je dan echt geen zadel aan. Gewoon duidelijk aangeven voor welk doel je je zadel wilt gebruiken en hoe vaak je ongeveer per week rijdt/ hoeveel paarden je per dag rijdt.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 11:51

oké bedankt! ik wil graag voor de rossner amerika vzh bruin gaan.
ben benieuwd of er nog meerdere mensen ervaring hebben met haar, volgens mij staat de opleiding die ze heeft gedaan wel goed aangeschreven!

_maaike_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:26

ik heb helaas een slechte ervaring met de zadelservice van de divoza. heb er dus geen zadel gekocht.
verhaal kan via PB

Frontriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:39

wat zijn de voorrijdkosten?

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 14:03

50 euro, valt dus reuze mee. Maar het gaat me erom dat ik gewoon een goed passend zadel krijg. Dat ik zeker weet dat ze er gewoon verstand van hebben (neem aan van wel door haar opleiding, maar zou toch graag dan nog wat ervaringen horen)

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 14:03

@ maaike: waar was je niet tevreden over dan? de zadels of de zadelpasser?

schaapie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:51

Ik heb ook Martina bij zadel gehad en het was in 1 woord een drama!
Ik heb toen op haar advies een anky zadel gekocht maar die bleek te schuiven ik haar weer laten komen nee zadel ligt echt goed zei ze. Ik heb toen nog gereden en het laten zien toen zei zadel zal nog wel moeten vormen.
2 maanden later schoof het nog steeds dus is ze weer geweest en weer zei ze ligt helemaal goed.
Heb toen een onafhankelijke zadelmaker ingeschakeld en hem laten kijken en wat bleek zadel lag helemaal niet goed dus heb 2 maanden met een slecht passend zadel gereden terwijl ze tot 3 x heeft gezegd dat het goed lag.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:54

Gebruik de zoekfunctie eens, ik lees op bokt vaak wisselende verhalen over Divoza.

Ik heb zelf een zadelpasservice hier uit de regio laten komen. Iets duurdere zaak, maar die levert wel kwaliteit. Ben alleen bang dat dat voor jou wat uit de richting is.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:55

Daar heb ik net als bij mr ed geen goede dingen over gehoort!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:16

Ervaringen met zadelpasservice gezocht.
HAR-->EA-GZ Diensten.

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:20

Dramatisch. Ik heb vandaag ruim twee uur op ze gewacht. Na drie keer bellen met Divoza ( waarbij gezegd werd, dat hij onderweg was ) bleek, dat ik wel in de computer stond, maar dat meneer me gewoonweg vergeten was. Daar neem je dan vrij voor.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 07:33

@shaapie 18, wie heb jij er daar na bij gehad dan en wat voor een zadel heb je nu?

Adjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:55

SLECHT ! je kan beter drunensruiterhuis nemen service aan huis ;)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:57

Ik heb geen ervaring maar ik gok het er ook niet op! Voor kwaliteit laat ik Ton Koenderink komen (Haaksbergen)

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 14:48

Bedankt voor de reactie's allemaal!
ik had een zadel te leen van een andere ruitersport zaak en twijfelde eerst over de kleur maar denk toch dat ik dit zadel hou.
heb dan dus de zadelpasservice niet meer nodig, maar begon ookal te twijfelen door de verhalen, sommige zijn goed en de meeste niet.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:54

Ik heb er ervaring mee. Verschillende zadel's geprobeerd, en een Anky zadel gekocht. Helaas ging het zadel al vrij snel naar voren schuiven, erg veel verstand hebben ze er niet van.

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:48

Ik ben nu al 6 weken aan het longeren omdat Divoza mij 2 jaar geleden een zadel heeft verkocht die niet goed bleek te zitten. Ik heb ze ondertussen er nog een paar keer bij gehad, maar hoefde me geen zorgen te maken. Nog een andere zadelpasser erbij gehad, vond het redelijk liggen.
Maar nu toch erg veel van zijn bespiering op zijn rug weg is blijkt toch dat het zadel nooit goed heeft gelegen....
Ik denk voor een paard met een makkelijke rug dat ze je echt wel kunnen helpen, maar zodra er meer bij komt kijken (hoge schoft, diepe rug etc.) dan kun je beter iets meer betalen en verder zoeken!

Babs001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:19

Even een reactie voor schaapie18:

Je vertelt er alleen niet bij dat je zadel prima lag, maar dat het Anky zadel een productie fout had waardoor het zweetblad niet stil lag. Je hebt toen direct een nieuw zadel op kunnen halen. Later bleek dat je naar de nieuwe Anky hebt laten kijken door een andere zadelmaker en die heeft gezegd dat je beter iets anders kon kopen. Het Anky zadel is nooit meer bekeken door Divoza en je hebt ook nooit geklaagd dat het zadel niet goed zou liggen. Divoza heeft dit zadel weer voor je ingenomen en je het volledige bedrag weer terug gegegeven. Prima service lijkt me toch dus iemand zwart maken met een verhaal wat ver van de waarheid staat is niet eerlijk!