Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
creabea schreef:wij hebben alles van TWV uit Dongen
uletje schreef:De auto is apk, gekeurd, goede staat, door automonteur gekocht. Kritisch genoeg???? en jaja dat laadvermogen.. Dat weet ik wel. ga met de lichtste materialen werken, dit om het laadvermogen zo groot mogelijk te houden. Heb trouwens een echte franse opbouw dus die mag meer laden dan een nederlandse (waar dat aan licht geen idee... Lichte materialen??)
En handige harry ben ik wel maar schotten ed moeten van goede kwaliteit zijn, ramen moet je toch echt kopen. En een klep laat ik erin zetten. Een wegklappende borststang eveneens.. Dus waar kan ik die halen??
Ikke als je zegt jeuk aan je centen... heb je een ander idee???
uletje schreef:Bedankt voor het advies!
Ben nu in gesprek met Wacon, wil wel een goede prijs bieden. Zover ik kan zien heeft hij degelijke schotten en gebruikt hij goede/sterke materialen. Heb namelijk een merrie die nogal een sloper op de wagen is dus het moet wel ergens tegen kunnen!
En... Goedkoop is zeker Duurkoop.. Kan beter 1 keer geld uitgeven en er jaren plezier van hebben, dan nu besparen en daar spijt van krijgen..