Ik heb misschien een wat bijzondere vraag en ik hoop hier dan ook positieve reacties op te krijgen.
Mijn naam is Suzanne en ik werk freelance als model (www.suzanne-engel.nl) Graag zou ik ter uitbreiding van mijn portfolio een fotoshoot doen met/op een paard. (Fotograaf en visagiste zijn al geregeld)
Een paard in 1 kleur zou het beste zijn (of zwart, of bruin, of wit) Het belangrijkste is dat het paard niet schrikt van flitsen.
Als beloning zal de fotograaf foto's van uw paard alleen maken en krijgt u van de shoot een cd'tje met de beste foto's thuis gestuurd.
Een locatie hebben de fotograaf en ik nog niet afgesproken/uitgekozen, omdat dat afhankelijk is waar het paard vandaan komt. Als u in de buurt woont van een mooi bos, duinen of strand zou het helemaal perfect zijn.
? Amanda; ik weet niet wat je bedoeld? (ben trouwens ook net nieuw op de site... )
Daihyo
Geplaatst: 20-08-09 20:52
Ik heb je topic verplaatst. Het stond niet op de goede plek En welkom hier
Suzanne1986
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-09 20:54
Oh oke!! Bedankt!
IrisenUledi
Geplaatst: 20-08-09 20:58
Ik heb een mooi zwart paard staan in de buurt van de bossen is wel heel braaf en is echt een foto modelletje ik zou het heeel leuk vinden als mijn paard het word!!! voor foto's en meer info mail even
licorne
Geplaatst: 20-08-09 22:16
Ik heb 'n uiterst fotogenieke schimmel (kan uuuuuren poseren ), alsmede twee bruinen waarvan eentje ook heel geschikt is. De paarden staan op 23ha open koeienweiland. De bruinen zijn mee te nemen naar bos, vennen, heide etc. hier allemaal op loopafstand, de schimmel is de braafste en meest fotogenieke maar heeft nog 'n veulentje aan de voet dat ik nog niet graag mee de straat op neem. Met beide paarden werken (één in 't bos, één op de weide) kan natuurlijk ook.
Ik heb een arabische hengst die altijd gek is op de camera. Tevens is hij ook niet snel onder de indruk van vreemde dingen. Hij is donkerbruin tegen zwart aan heeft alleen een heel klein kolletje , en vrij lange manen. Ik sta in Schagen en heb bos, duinen en strand in de buurt.
Ik heb een "gewone" kwpn'er, van 183 die het ook wel erg leuk vind om tep oseren. Hij is bruin van kleur met zwarte manen, ik weet niet of hij dan dus geschikt is. We hebben hier in de buurt een heide, maar hij mag ook evt. een stukje vervoert worden (maar dan moet ik overleggen met mn vader of hij die dag kan rijden, want ik wil daar niemand anders mee laten rijden ivm ernstig trauma, en mijn vader vertrouw ik gewoon en dan krijgen we m ook weer de trailer in haha)
Wat is precies de bedoeling van de shoot eigenlijk?