ik ben voor ons hengst veulen van 5 maanden oud op zoek naar stalling en weidegang. bak is niet noodzakelijk wat voor type stal(box) het is maakt me niet uit als hij maar ruim is en GEEN stand. ik wil hem ook niet op een manege zetten en het liefst gewoon op een kleine stal (met niet 30 andere pension paarden) hij groeit uit tot een e-pony we willen het natuurlijk zo snel mogelijk hebben want we hebben hem gekocht en zijn dus met een beetje spoed op zoek naar een stalling wij wonen zelf in rotterdam zuid (slinge) en hebben hem het liefst zo dichtbij mogenlijk. dus woon je in een straal van +- 10 km laat dan aub zo snel mogenlijk wat weten.
we horen het graag.!!
groeten Monique en Mario
( oja wist niet zeker of ik het hier moest plaatsen dus staat mijn advertentie hier fout hoor ik dat ook graag ben lang niet actief geweest op bokt)
Revanches
Geplaatst: 19-08-09 06:36
Dit hoort thuis op EA-GZ-Diensten. Verplaatst van VSW-->EA.
friesiszwart
Ik zou op zoek gaan naar een opfokstal waar hij met een groep hengstjes kan staan, een hengst op een pensionstal is vaak behoorlijk belemmerd in contact en naar buiten kunnen gaan. Veel plezier met je veulen.
Op de Charloisse Lagedijk tussen de Langenhorst en de Charloische manege zit een klein stalletje: het bakkerijtje daar hebben ze zomers weidegang en in de winter een bak om los te gooien.
Weidegang in de winter vind je niet in die omgeving, mits je het veulen naar een opfok brengt. Dat lijkt mij zeker voor de wintermaanden het beste: anders staat het diertje een hele winter in een zandpaddock..
djnien
Geplaatst: 19-08-09 15:06
Ik zou hem ook zeker naar een opfok brengen, zodat hij een fijne jeugd krijgt en meteen word opgevoed. Nu op een stal zetten lijkt mij , word hij niet vrolijk van geloof ik. Maar goed, das natuurlijk jouw beslissing. Mij lijkt het wijzer om hem lekker in de kudde te gooien en pas naar stal halen als tie een jaar of 3 is ofzo. Hij kan nog lang genoeg in een stal staan en z'n jeugd is zó belangrijk.