Hallo, voor mijn 23 jarige Haflingermerrie ben ik op zoek naar een rusthuis in de regio Leiden, duin en bollenstreek, groene hart. Ze loopt graag buiten, dag en nacht, zowel in de zomer als in de winter. Een schuilstal/inloopstal is wel gewenst omdat ze al wat ouder is. Een eigen stal voor haar is niet nodig gezien ze niet graag op stal staat. Er wordt niet meer met haar gereden. Ze is met haar welverdiende pensioen. Ik zoek een plekje waar ze rustig buiten kan lopen met rustige paarden/pony's. Het hoeven niet allemaal oude paarden/pony's te zijn, ze is niet dominant dus het belangrijkste is dat het een rustige groep is. Het is ook belangrijk dat er toezicht/basisverzorging is en ze bijgevoerd worden indien het nodig is omdat ik niet dagelijks kan langskomen. Ik heb al contact gehad met een stal in Noordwijkerhout maar die nemen nu alleen maar ruinen aan. Bij veel andere stallen moeten ze in de winter naar binnen en daar doe ik haar echt geen plezier mee. Mocht iemand zo'n plekje kennen dan hoor ik het graag. Je kunt een PB sturen.
Ik weet alleen van horen zeggen dat je een "rust" annex pensionstal hebt in Stompwijk waar ze wel zomer en winter buiten staan en er is er ook een kleinschalige in Pijnacker, Ik weet niet of dit voor jou wel aan te rijden is natuurlijk'
In Stompwijk zit een rusthuis idd, al hoor je vaak dat het vol zit; je kunt even informeren.
Verder weet ik niet precies wat je plan is. Je kunt kijken of je hem ergens in een opfok ofzo kwijtkan, ik weet niet hoe oud je pony is? (hoe goed hij nog tegen drukte kan enzo) Misschien wil iemand hem wel als gezelschapspony...
Maar over het algemeen is stalling als lastig zat in deze regio...