Stal met paddock ook in winter omgeving Gooi?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bellabella

Stal met paddock ook in winter omgeving Gooi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 12:07

Hallo allemaal!

Mijn grote vriend (KWPNer van 15 jaar) heeft artrose... Hij was een paar maanden geleden steeds kreupel en toen zijn er foto's gemaakt en die zagen er slecht uit. Nu ik weer een beetje van de schrik ben bekomen wil ik wel kijken hoe het hem vergaat als hij alleen recreatief wordt bereden als hij een goede dag heeft en de rest van de tijd in bijvoorbeeld een Hit-actief stal kan lopen.

Weten jullie een stal in de omgeving van Huizen waar je paard in een groep gehuisvest kan worden en veel buiten kan lopen maar waar wel in ieder geval een schuilstal staat? Ik heb ook een shetje van 15 dus die zou er ook bij kunnen als er alleen een stal is met uitloop zonder andere paarden. Het liefst een bewegingsstal/hit-actief dus, maar ik heb gegoogled en in de omgeving kan ik ze niet vinden. Misschien weten jullie wel iets? Ik vind het ook prima als het bij een boer is die land over heeft, maar dan moet hij dus wel ergens een stal hebben om te schuilen en krachtvoer te krijgen.

Nou, heel verhaal geworden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes Bella

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 12:13

Ik weet dat er in Loosdrecht ook een hit-actief stal is/komt. Alleen weet ik even niet meer hoe die stal heet..

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 12:15

Bellabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 12:20

Dank voor jullie reacties.
Die heb ik gelijk gebeld! Daar mogen alleen nog geen paarden van "buitenaf" in. Waarschijnlijk pas na de winter en ik wil eigenlijk het liefst juist voor de winter iets geregeld hebben! Ik ga wel op de wachtlijst staan voor de zekerheid.

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 12:20

Janine, dat dacht ik al maar op de site was het laatste berichtje over de hit-actief stal van februari dus ik ging twijfelen :p.

Oh, dat is jammer. Ik was ook wel geïnteresseerd!

Judje

Re: Stal met paddock ook in winter omgeving Gooi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 14:55

Verplaatst van VSW naar EA-GZ.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:07

Bellabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 17:49

Hai Belker, het lijkt inderdaad wel wat. Alleen nadeel dat je zelf wel moet mesten en er dus echt elke dag heen moet... Ik ga gelijk mailen om nog wat info te krijgen. Misschien kan ik morgen eventjes kijken daar! Dank!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:45

Er kan voor je gemest worden, maar daar moet je voor betalen.

Bellabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:38

Weet je toevallig ook hoeveel? Is de verzorging daar goed? Geen slechte verhalen?
Ik heb gemaild maar nog geen reacties gehad...