ik ben al een tijdje opzoek naar iemand van uit belgie in de streek oostvlaanderen, die een fotoshoot wil nemen van mn 2 schatten van paardjes.
mijn paardjes zelf staan in knesselaere (dicht tegen aalter en ook niet zo ver van brugge)en ik zou graag daar de shoot willen doen,mits het beiden nog maar jaarlingen zijn. en het gaat om een haflinger en een welsh cob. er is een weide beschikbaar en een buitenpiste,er is ook een bos maar dit zijn ze nog niet gewoon.
ben jij iemand die zich geroepen voelt en dit wil doen? kan je me dan iets laten weten? je mag ook via mail reageren,moest ik niet snel andwoorden (rhm01@live.be)
TAO is het forum waarop je je bericht had geplaatst (stond daar niet op de juiste plek) en EA-Diensten is het forum waar ik je topic naartoe heb verplaatst.
orpha_star
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-09 12:55
Amanda schreef:
TAO is het forum waarop je je bericht had geplaatst (stond daar niet op de juiste plek) en EA-Diensten is het forum waar ik je topic naartoe heb verplaatst.
Beste, Oostvlaanderen is voor mij niet helemaal in de buurt, maar ik moet daar binnenkort toch zijn voor een shoot Dus wie weet kunnen we wat combineren? Mijn website is www.miekewindfotografie.net daar staat eigenlijk alle informatie op Als je nog vragen hebt mag je altijd mailen/bellen/pb'en