Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

yasmin1 schreef:Hoi iedereen,
Ik zie op marktplaats een advertentie van ze staan,
http://link.marktplaats.nl/325222267
De prijs is wel erg laag (3850euro), dit kan toch haast niet kloppen?
ikke schreef:yasmin1 schreef:Hoi iedereen,
Ik zie op marktplaats een advertentie van ze staan,
http://link.marktplaats.nl/325222267
De prijs is wel erg laag (3850euro), dit kan toch haast niet kloppen?
Hoezo? Je moet eens zoeken op topics waar de vraag langskomt of een 12-jarige niet wat oud is om te kopen! Daarnaast zijn de prijzen toch wel enigsinds onder druk komen staan, dus helemaal raar is het niet.
Blijft over dat JIJ (als koper) gewoon op moet letten waar je mee bezig bent. Juist daar gaat het fout; kijk er de "miskoop"topics maar op na...........
aliealie schreef:Die van 3850.........ik ben er geweest en heb er ook op gereden. Super geweldig lief dier....................................afijn, ik had hem in gedachten al thuis staan en eerlijk gezegd ben ik nog steeds verliefd wie weet kom ik er nog op terug. Afijn, dit paard heeft wel een bemerking op de buigproef en ik heb de da gebeld die dit dier gekeurd heeft en deze adviseerde me wel om foto's van het betreffende been te laten maken om uit te sluiten dat er iets met het been aan de hand zou zijn. Deze kosten moet ik dan zelf betalen, want de 3850 is vaste prijs en daar is ook niet meer over te praten.
Toen heb ik mijn instuctrice naar de foto's op MP laten kijken en die vond het "halsje"niet erg bespierd voor een paard dat recent nog in de sport heeft gelopen. Zij was van mening dat het paard niet over de rug is gereden maar met de hand naar beneden heeft gereden (valse knik in de hals noemde zij het) Bovendien was de foto van de middendraf niet super maar wat stekerig zei ze. Zou kunnen inhouden dat het paard last van de rug kan hebben. Afijn ik sta even weer met beide benen op de grond...................had hem zo meegewild echt een super karakter, niks op aan te merken.
aliealie schreef:Vind het echt moeilijk om dit dier uit mijn hoofd te zetten. Mijn idee was nl. om een iets ouder braaf leerpaardje te kopen, waar ik (belegen met mijn 35 jaar! vetrouwd veel van kan leren en wellicht nog eens kan starten. Nou deze is echt super. Ik was aan het rijden, begon het ook nogeens te hagelen nou het brave dier keek niet op of om. Vandaar dat ik het ook jammer vond van die bemerking. Ik sta nog steeds in dubio om die foto's te maken. Als hij nl. niet geschikt voor de sport zou zijn, dan gaat het over. Ik heb er thuis al twee voor de recreatie staan daar hoeft niet nog eentje bij. Denk jij (ikke) dat als het paard verkeerd gereden zou zijn, je dat wel kunt corrigeren? Hoe zie jij dit dan? Ik ben zelf geen topruiter, verre van dat zelfs heb altijd alleen maar recreatief gereden.
Mijn ervaringen met deze stal waren verder prima overigens, vriendelijk en fijne mensen daar.