Hoi Allemaal,
Ik ben op zoek naar een leuke NH dagworkshop (1 dag) die ik met mijn 3 jarige onbeleerde verzorgpaard kan gaan doen.
We doen veel aan grondwerk, voornamelijk op de freestyle methode van Emiel Voest en daarbij wat losse oefeningetjes uit Parelli.
Ik kan wel wat dagcursussen vinden over grondwerk/NH maar dat is voornamelijk voor beginners en ik ben geen beginner in het grondwerk/loswerken. rijden doen we nog niet, dus zulke curussen vallen ook al af.
Ik zoek een workshop die maar 1 dag duurt, sommigen duren 3 hele dagen, maar dat vind ik veels te lang en te prijzig.
ik zat misschien te denken aan een schrik/obstakeltraining die ik aan de hand met hem kan doen.
Wie weet er een leuke en geschikte workshop voor mij en mijn verzorgpaard? En heb je deze zelf ook gedaan en wat was je ervaring/beoordeling?
Wij komen uit een plaatsje vlakbij Amersfoort dus we kunnen alle kanten op, qua lokatie.
of weet iemand misschien die zoiets bij mij op lokatie kan verzorgen. Bijna iedereen werkt bij ons op een NH methode, dus misschien kan ik meer dames warm maken voor een workshop bij ons op lokatie.