Hoi!
Ivm begeleiden van ponykamp en meteen daaropvolgend 2 introductieweken zoek ik in Veldhoven voor 3 weken een stal voor mijn paard. Vanaf 8 augustus tot het laatste weekend van augustus (misschien een weekje langer) gaat er iemand voor mijn paard zorgen, alleen zij woont in Veldhoven. Mijn paard staat op dit moment gestald in Lommel en dat is voor haar dus niet te doen om daar iedere dag heen te gaan.
Het is een merrie van 7 jaar oud, heel braaf in de hand, doet geen vlieg kwaad, kan alleen soms wat chagerijnig kijken. Staat op dit moment altijd alleen op een stukje wei, naast andere paarden, maar als de andere paarden niet te dominant zijn naar haar, kan ze gerust met meerdere paarden de wei op. Weidegang is wel een vereiste!
Het voer dat zij krijgt zal ik meebrengen naar de stal. Ze kan gewoon op stro staan en krijgt dagelijks 2 x hooi en 2x brok. Ik zoek geen stal met wei en alleen een schuilstal, ze moet 's nachts wel echt binnen in een box kunnen staan.
Ik heb al wat pensionstallingen gebeld maar die zitten meestal vol of nemen geen tijdelijke pensionklanten aan. Als iemand een idee heeft waar ik mijn paard zou kunnen zetten in die 3 weken, laat het me weten!
Laatst bijgewerkt door Judje op 21-07-09 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Omgeving aan titel toegevoegd.