met heel veel pijn in mijn hart ben ik een beetje aan het rondkijken voor een zeer goed tehuis
voor mijn cornish rex poes muis,
muis is 1 jaar jong, heeft een mooie stamboom, en een lief karakter.
maar muis vind mijn huis te klein, en wil hoe dan ook naar buiten, wat gewoon echt niet mogelijk is bij mij.
gezien ik midden in het centrum woon.
muis word hierdoor vrij gefrustreerd, en door haar niet te leuke voorgeschiedenis erbij (PB) , heb ik een vrij gefrustreerd poesje in huis lopen.( lees keihard achter elkaar door miauwen)
ze kan bij mij op het balkon, maar mevr houdinie komt door het kleinste gaatje naar buiten ( lees door de gaskachel via de buren door het raam naar buiten)
buiten dit gedrag is het wel een enorme knuffel, het liefst valt ze nog achter je trui in slaap.
wat zoek ik:
ik zoek een plekje voor muis waar ze lekker buiten kan ravotten zonder dat ze binnen een half uur in de dierenambulance zit op weg naar het asiel.
ik zoek mensen die vaker katten hebben gehad, en het liefst ook raskatten.
ik zoek een plekje waar ze ook lekker binnen mag zijn, waar veel met haar geknuffeld word
het liefst een plekje waar ook al een andere poes is, muis is hier ook dikke vriendjes met truus mijn andere poes)
voor meer info graag pb.
( ps muis MOET niet weg, ik steek er al maanden heel veel tijd en energie in, en ben echt heel gek op haar.
maar mocht iemand dichter bij de wensen van muis komen hoor ik dat uiteraard graag)