Marjan van bommel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flamie

Marjan van bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 20:48

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede pensionstalling voor mijn paard in de omgeving van Helmond. Weidegang en een binnenbak zijn een absolute pre.
Daarnaast moet de stal gerund worden door leuke en vakkundige mensen. Vlak bij me in de buurt zie ik dat Marjan van Bommel bezig is met nieuwbouw.
Alleen hoor ik niet zulke positieve dingen over haar. :( Hebben jullie ervaring?
Groetjes

Judje

Re: Marjan van bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:57

Verplaatst van VSW naar EA-GZ.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:57

Ben je al eens bij haar langs geweest? Ik ken de naam niet, maar verhalen van anderen moet je altijd met een korrel zout nemen. Ga dus zelf even langs om te kijken hoe je het daar vind. Als het je aanspreekt kan je je paard daar stallen, bevalt het je niet dan zoek je verder :)

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:01

Eens met Miss_Montana: Ga er gewoon eens langs en leer haar zélf kennen..... Altijd dat prutsmuts onder en vooral over mekaar in de paardenwereld..... Ik ken de bewuste persoon niet maar weet wel dat er veel te veel kapot gemaakt wordt door dit soort geklep over anderen, wat oh zo vaak nog eens verre van de waarheid blijkt te zijn. Maak je eigen keuzes en ga haar leren kennen!

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:04

Ik les bij Marian, en Marian zelf is een geweldige vrouw met super veel ambitie in de paarden.
Ze wil altijd helpen, en heeft een duidelijk eigen standpunt. Je kunt best een discussie met haar aangaan en als je een eigen mening hebt, kan ze dit ook waarderen.
Ze is helemaal niet bot of onaardig! Ze zegt gewoon waar het op staat, waar ik erg blij mee ben.
Verder is ze regelmatig bij mijn wedstrijden te vinden, en als ik met een probleem zit met het rijden, bel ik haar op en heeft ze altijd een antwoord voor me! Laatst was ik op mijn laatste selectie, waar ik bij de eerste 5 moest rijden. Toen ik daar aankwam toen had ik nog maar 1 ruiter in de ring voor me, omdat het enorm ingelopen was. Marian moest eigenlijk haar eigen paard gaan halen, maar zag dat ik erg overstuur was en is zelfs voor mijn proef gebleven. Ze pept me dan op en zegt dat het allemaal wel goedkomt.
Ik kan me persoonlijk geen betere begleiding bedenken, maar goed.
Zelf kan ze geweldig rijden, begeleiden en lesgeven. De accomodatie is ook schitterend. Ik snap niet waar deze informatie vandaan komt.

Ik rijd sinds kort met stang en trens, en aangezien mijn eigen stang niet goed bij mijn paard paste, heb ik van haar meerdere stangen mogen lenen. Verder is ze vorig jaar bij mijn BK en NK komen kijken. Omdat ik geen bandages had, heeft Marian ze meegenomen. Toen ik op vakantie was, heeft mijn paard wondjes op zijn lip gekregen en marian gaat dan raad vragen bij een dierenarts. Zo kan ik nog wel 1000 dingen voor je opnoemen..
Pm haar zelf eens! Roancka hier op bokt.

flamie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 20:34

Bedankt voor je reactie. Ik vind het fijn om de ervaringen van anderen te horen. Je wilt toch het beste voor je paard!!

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:40

en ik kan je verzekeren dat je dat daar gewoon kunt krijgen!

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:06

flamie schreef:
Bedankt voor je reactie. Ik vind het fijn om de ervaringen van anderen te horen. Je wilt toch het beste voor je paard!!

Precies, je wilt wat JIJ het beste vind voor je paard. Gewoon afgaan dus op je EIGEN ervaringen met iemand!
Ik zie hier al iemand met hele positieve ervaringen en zo is het bijna altijd; de een mag iemand wel, de ander juist niet. Ga lekker zelf bij d'r langs en maak kennis, daarna kun je ZELF een beslissing nemen, Laat je horen hoe het ging?

flamie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 20:22

Nou ik heb al een reactie van Marjan gekregen met een uitnodiging om een keertje bij haar langs te komen. Dat ga ik dus zeker doen! Ik houd je op de hoogte!

Piaffe123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:28

Ik rijd de paarden bij Marian, ken haar, en de andere pension klanten en ben zeer te vreden.

Zou eerst maar eens gaan kijken voordat je een topic opent, nu zet je marian niet echt in een goed daglicht! onterecht...

flamie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 21:26

Hoi Piaffe!

nou dat was echt niet de bedoeling hoor om haar in een kwaad daglicht te stellen. Ik heb alleen geschreven dat ik niet zulke positieve dingen over marjan had gehoord. Ik wilde dan ook graag de ervaringen van anderen horen. Het grappige is dat ik alleen positieve reacties heb gekregen. De mensen die negatief waren houden zich erg stil. Dat zegt genoeg vind je niet!
Maar nogmaals: ik wil niemand in een kwaad daglicht stellen hoor! Alleen de ervaringen van anderen weten! Misschien had ik mijn vraag wat neutraler kunnen stellen. Ja dat had ik misschien moeten doen.

Piaffe123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:32

Negatieve dingen worden over iedereen wel gezegd, hoe betrouwbaar dat is blijkt nu maar weer ;)
Vaak zijn het de mensen die geen goed woord voor iemand over hebben, de personen die de persoon in kwestie nieteens kennen, blijkt nu maar weer dat je een persoon daarvoor echt moet kennen.

Zie je waarschijnlijk wel een keer op stal ? ;)

flamie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 21:37

Ja hoor!

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:33

Zeker naartoe gaan ik heb er 2 van mijn vriendinnen naartoe gestuurd en die staan al in pension en die zijn súper tevreden!
(Marian is ook mijn Béste vriendin)!