Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Andere wensen? Twijfel niet deze door te geven!
Eerder afdrukken dan een cd-rom. Of alleen kleine, digitale bestanden... lifaya schreef:Je krijgt nooit (nouja bijna nooit) orginele foto's van een fotograaf. Alleen de bewerkte versies!
Ik stuur de foto's altijd per pb of mail als ik een shoot heb gedaan, kunnen ze die ook meteen gebruiken voor ITP of dergelijke!
ik krijg ook regelmatig te horen dat ik "te duur" ben , maar vraag maar 15 euro per paard en reis&overige vergoediing (7,50 per half uur reizen) voor het reizen en na bewerken... Maarjah, ik zou alleen lager gaan als het voor mijn portfolio super zou zijn, maar dat gebeurt vrij weinig haha
SSDesign schreef:Het is maar net wat voor doelgroep je krijgt als fotograaf. Ik krijg vaak genoeg te horen dat ik te duur ben, maar ook dat ik te goedkoop ben...
het is dat ik nu een actie gaande heb, maar na de zomer word het dus heeel wat duurder voor de mensen die het nu al duur vinden
fjordyloverr schreef:Ik vraag 10 euro voor een fotoshoot. Excl. reiskosten. (Ik kom vanuit Amsterdam)
Mijn website (Bij portfolio staan foto's):
http://www.mvsfotografie.webs.com
_STS_Angels_ schreef:ik en nog beginnend en vraag 10 excl rijkosten.
woon opzich redelijk dicht bij de foto's komen met copyright op me website je kan dan kiezen uit publiek dus dat iedereen ze kan bekijken of prive dan heb je een wachtwoord nodig om de foto's te kunnen bezichten daarna kan je ze nabestellen.
Meer info via pb.

)
) kan je ook meer vragen.