Ik ben onwijs leergierig en zou ontzettend graag dingen bijleren.
In tegenstelling tot veel 18 jarige paardenliefhebbers, heb ik zelf nooit kunnen rijden als kind en heb dus daarin weinig ervaring opgedaan.
Nu ben ik aan het kijken met een andere bokker hoe het gaat tussen mij en haar twee paarden, klikt het goed dan heb ik definitief twee verzorg pony's. Super leuk en de paardenkriebels verdwijnen ook echt totaal niet meer de laatste tijd.
Wat ik graag wil vragen is, (doordat ik weinig ervaring heb met rijden en technieken, wel met paarden knuffelen en poetsen,mesten etc etc etc) wie wil mij dit leren? Wie heeft er tijd over om mij enige technieken te leren? Wie stelt daarbij zichzelf en zijn/haar paard/pony/hond/kat/konijn/cavia (hamster wordt te klein
) beschikbaar om mij te helpen zoveel mogelijk bij te leren?Ja, ik kan het inderdaad aan de eigenaresse van mijn (toekomstige?) verzorg pony's vragen, maar die heeft het ontzettend druk en we zien elkaar nu voornamelijk 's avonds omdat zij fulltime werkt.
En aangezien ik de laatste tijd vrij veel tijd over heb, dacht ik "laat ik eens initiatief nemen!".
Reizen is echt geen enkel probleem, daar heb ik nou eenmaal mijn o-zo-geweldige OV kaart voor

Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes, Anouk